امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۱۸:۵۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

تیم های ارزیاب به کانون زلزله چیتاب اعزام شدند

سیدخدادوست موسوی پیرامون زلزله بامداد امروز در شهر یاسوج، اظهار داشت: تیم های ارزیاب به کانون زلزله شهر چیتاب اعزام شدند.

 

 

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف تعیین میزان خسارت دقیق زلزله تیم های ارزیاب به کانون زلزله اعزام شدند.

 

سیدخدادوست موسوی پیرامون زلزله بامداد امروز در شهر یاسوج، اظهار داشت: تیم های ارزیاب به کانون زلزله شهر چیتاب اعزام شدند.

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از استقرار خودروهای آتش نشانی و اورژانس در منطقه زلزله زده خبر داد و گفت: ابن تیم های امدادی ارزیابی اولیه از منطقه داشته اند.

 

وی بیان کرد: در پی وقوع زلزله و با هدف حفظ آرامش روانی مردم تمامی مقاطع تحصیلی و مراکز دانشگاهب شهرستان های بویراحمد و دنا در دو شیفت صبح و عصر تعطیل شدند و کارکنان ادارات نیز با ۲ ساعت تاخیر در محل کار خود حضور یافتند.

موسوی با اشاره به تشکیل ستاد مدیریت بحران استان در خصوص زلزله بامداد امروز، ابراز کرد: تعداد مصدومان این حادثه تا این لحظه ۸۶ نفر گزارش شده که ۷۹ نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و ۷ نفر بستری هستند.

وی خاطرنشان کرد: از نخستین دقایق این حادثه اعضای شورای مدیریت بحران استان در حال آماده باش هستند.

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: باتوجه به زلزله گذشته بیش ترین خسارات به مناطق روستایی وارد شده است و برای ارزیابی دقیق تر میزان خسارت تیم های از بنیاد مسکن و فرمانداری به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.

وی با تاکید بر اینکه هنوز نمی توان آمار دقیقی از میزان تخریب اعلام کرد، افزود: پس از انجام کارشناسی های دقیق میزان خسارت وارد شده به اطلاع عموم می رسد.

منتشر شده در :2018/05/07 - 07:05|شناسه خبر: 34000 599 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه