امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۴۶:۲۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیر منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران:

توسعه ایستگاه تقویت فشار گاز پاتاوه/ روستاها باید جابه جا شوند

راه ملت: مدیر منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران گفت: برای حفظ جان مردم و با هدف توسعه ایستگاه تقویت فشار گاز پاتاوه برخی از روستاهای این منطقه باید به محل دیگری منتقل شوند. نشست شورای اداری شهرستان دنا با محوریت بخش پاتاوه با حضور علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سید مجتبی گلستانه […]

راه ملت: مدیر منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران گفت: برای حفظ جان مردم و با هدف توسعه ایستگاه تقویت فشار گاز پاتاوه برخی از روستاهای این منطقه باید به محل دیگری منتقل شوند.

نشست شورای اداری شهرستان دنا با محوریت بخش پاتاوه با حضور علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، سید مجتبی گلستانه مدیر منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران و جمعی از مسئولان محلی و استانی در محل ایستگاه تقویت فشار گاز پاتاوه وابسته به منطقه ۲ عملیات گاز برگزار شد.

سید مجتبی گلستانه مدیر منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران نیز در این نشست با اشاره به اینکه کشور دارای ۱۰ منطقه عملیاتی است، اظهار داشت: منطقه ۲ با دارا بودن ۳۰ درصد از توان تجهیزاتی شرکت انتقال بزرگ ترین منطقه عملیاتی کشور است.

 

این مقام مسئول عنوان کرد: استان های یزد، اصفهان، خوزستان، مرکزی و منطقه پاتاوه منطقه ۲ عملیاتی را تشکیل می دهند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ درصد نیروی کار تخصصی و خدماتی پاتاوه را نیروی بومی تشکیل می دهند و این ایستگاه یکی از مناطق مهم و استراتژیک استان است.

گلستانه با بیان اینکه جاده بالای روستا کاملا بر تاسیسات ما مشرف است، تاکید کرد: برای حفظ امنیت مردم و توسعه ایستگاه انتظار می رود مردم روستایی از این منطقه جابه جا شده و با حریم فاصله داشته باشند.

وی گفت: علی رغم گذشت ۱۲ سال زیرگذر این منطقه هنوز به اتمام نرسیده است.

گلستانه بیان کرد: پیش از آنکه این پروژه پیش بینی شود استعلام های لازم برای حریم از منطقه ۲ گرفته شد.

وی در پاسخ به استاندار در خصوص کمک برای انتقال روستاها به محل دیگر، اظهار داشت: شرکت های انتقال گاز صرفا موظف به نگهداری و بهره برداری از خطوط انتقال هستند و همچنین مسئولیت رعایت حفظ این حریم ها را بر عهده دارند.

منتشر شده در :2018/05/16 - 12:05|شناسه خبر: 34058 730 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه