امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۵۱:۳۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه  و بویراحمد به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

بار دیگر برای کلیه ی فعالان این عرصه آرزوی سلامتی داشته و امیدوارم شاهد موفقیت آنها در مسیر اعتلای اهداف جامعه ی اسلامی مان باشیم.

راه ملت: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه  و بویراحمد به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی پیامی منتشر کرده اند که متن این پیغام را در زیر می خوانیم:

 

تبادل افکار ، اطلاعات و انعکاس اقدامات انجام شده در تمامی ادارات و نهادها از جمله عواملی هستند که علاوه بر ایجاد رقابت ، پیشرفت ها و ابتکارات جدید را در عرصه های مختلف به دنبال خواهد داشت . البته در جوامع علمی و نهادهای دانشگاهی به دلیل وجود خیل عظیمی از نیروهای جوان، آرمانگرا و پرنشاط انجام این فعالیت ها ضروری و اجتناب ناپذیر خواهد بود و روابط عمومی به عنوان رکن اصلی هر مجموعه نیروی محرک تمامی فعالیت ها است.

امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان یک سامانه مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه‌ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.

۲۷ اردیبهشت روز جهانی  ارتباطات و روابط عمومی، در نهایت فرصتی است مبارک تا همه با هم برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضورمدیرانی دانایی محور و تحول طلب از یک سو و رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد خود و بها دادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات واطلاعات از سویی دیگرتلاش نموده و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی خود تثبیت نماییم.

بار دیگر برای کلیه ی فعالان این عرصه آرزوی سلامتی داشته و امیدوارم شاهد موفقیت آنها در مسیر اعتلای اهداف جامعه ی اسلامی مان باشیم.

فرج اله راد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان

منتشر شده در :2018/05/16 - 12:05|شناسه خبر: 34060 326 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه