امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۲۶:۴۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آتش سوزی زمین های زراعی در تل خسرو/ یک آتش نشان دچار سوختگی شد

سرپرست آتش نشانی یاسوج گفت : با تماس مردمی مبنی بر آتش سوزی مزارع و پسماند زمین های روستای تلخسرو واقع در ۵ کیلومتری یاسوج ماموران آتش نشانی به سرعت به محل حادثه رسیدند. به گزارش روابط عمومی شهرداری، هاشم یوسفی گفت: طی تماس تلفنی با سـامـانه ۱۲۵ نیروهای آتش نشـــانی و خدمــات ایمنی شهـــرداری  مبنی […]

سرپرست آتش نشانی یاسوج گفت : با تماس مردمی مبنی بر آتش سوزی مزارع و پسماند زمین های روستای تلخسرو واقع در ۵ کیلومتری یاسوج ماموران آتش نشانی به سرعت به محل حادثه رسیدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری، هاشم یوسفی گفت: طی تماس تلفنی با سـامـانه ۱۲۵ نیروهای آتش نشـــانی و خدمــات ایمنی شهـــرداری  مبنی بر آتش ســوزی پسماند های زمین  های زراعی در تل خسرو ، سریعـأ  با سه تیم امدادی  با تجهیزات لازم به محل مذکور اعــزام شدند.

وی تاکید کرد: با واکنش سریع نیروهای آتش نشانی یاسوج آتش زدن پسماندهای زمین های زراعی در تل خسرو مهار شد.

هاشم یوسفی ادامه داد: دامنه آتش سوزی بسیار وسیع بود بنحوی که ۸ هکتار از این مزارع دچار آتش سوزی شد و ماموران آتش نشانی با ۳ تیم عملیلات لازم جهت اطفای حریق عملیات لازم را انجام دادند.

یوسفی ادامه داد: سهل انگاری مردم و وسعت زیاد حریق دلیل اصلی این حادثه وسیع بود که متاسفانه در زمان اجرای این عملیات یکی از ماموران آتش نشانی  از ناحیه دست و صورت بشدر دچار سوختگی شد.

سرپرست آتش نشانی یاسوج گفت : هم اکنون وضعیت عمومی همکار ما در آتش نشانی رضایت بخش است که به بخش سوختگی بیمارستان شهید بهشتی یاسوج اعزام شد و در حال حاضر بستری است.

یوسفی اظهارکرد: نیرو های آتش نشانی با حضور به موقع حریق را اطفـاء و لکـه گیری کرده تا از سرایت آن به مزارع اطراف جلوگیری کنند.

وی در خصوص علت حادثه اظهار داشت: با بیان اینکه علت وقوع آتش سـوزی،  سهل انگاری عوامل انسانی  بوده است. توصیه ای به کشاورزان عزیز از روشن کردن آتش و سوزاندن پسماندهای زراعی خودداری نمایند

وی ادامه داد:  یک نفراز نیروهای آتش نشان در این حادثه دچار سوختگی شد.

منتشر شده در :2018/07/15 - 09:07|شناسه خبر: 34440 360 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه