امروز :چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۵۱:۴۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

هاشمی پور:

در مراسم تودیع ومعارفه هیچ فرمانداری شرکت نکردم/وظیفه من قانون گذاری است (+فیلم وتصاویر)

وی گفت: جزیره ای، سنتی و سلیقه ای نمی شود، باید با دانش، فناوری، ارتباطات، اطلاعات و خرد جمعی بتوانیم استان را آباد کنیم.

راه ملت: نماینده شهرستانهای کهگیلویه, بهمئی, لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی امروز در اولین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان کهگیلویه و بویداحمد حضور پیدا کرد.

عدل هاشمی پور در بازدید از غرفه سایت خبری راه ملت با سوالاتی از سوی خبرنگاران روبرو شد.

وی در پاسخ به اولین سوالی که در مورد (کمپین نان را آجر نکنیم) از ایشان سوال گردید که نظر شما در مورد این کمپین چیست، گفت: مجلس سیاسی است، عده ای با این موضوع موافق و عده ای مخالف اند و بنده اعتقادم بر این است که نباید در کارها افراط و تفریط داشته باشیم. ما در این قضیه زیاده‌روی هایی هم داشتیم. شاید به بخشی از این ناهنجاری های اجتماعی که در جامعه است که خود وزیر ارتباطات هم به صحن مجلس آمد و مطالب مهمی را فرمودند و نقشه راهی را برای این فضای مجازی نشان دادند، تلاش کنیم که این معایب را کم، ضعف‌ها را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: بنده با این کمپین در چارچوب ارزش ها، با توجه به اینکه ما در نظام اسلامی زندگی می‌کنیم موافقم.
هاشمی پور افزود: واقعیت این است که زیاده‌روی هایی داشتیم. هر چیزی باشد باید چارچوبی برایش تعریف شود و در این چارچوب و طبق قانون اساسی و اگر همه این قانون را رعایت و در کنار آن اخلاق اسلامی را هم رعایت کنیم مطمئنا کمتر این مشکلات به وجود می‌آید و این دغدغه ها کمتر خواهد شد.

هاشمی پور در پاسخ به سوال دیگری که از ایشان در مورد چگونگی مراسم تودیع و معارفه های فرماندارهای گچساران و کهگیلویه که در فضای مجازی در این مدت واکنش های زیادی را داشت و عده ای آن را به قدرت نماینده مجلس ربط می دهند گفت: اگر سوال کنیم که چه علل و عواملی باعث شده که ما امروز جزو استان‌های توسعه‌نیافته بعد از ۴۰ سال باشیم و زیرساخت‌ها، سد سازی، راه سازی، ورزش، بهداشت و درمان همه در حد صفر هستند دلیل آن به همین حاشیه‌ها برمی‌گردد که انگار خداوند ما را برای حاشیه درست کردن برای همدیگر آفریده است و گرنه دولت می آید و فرماندارش را معرفی می کند، بنده کارم قانونگذاری و نظارت بر قانون است، کی گفت که مجلس در کار دولت و دولت در کار مجلس دخالت کند.
وی ادامه داد: اگر به جای تاجگردون بودم در این تودیع و معارفه نمی‌رفتم.
هاشمی پور افزود: یک فرماندار در حوزه بنده نام ببرید که در تودیع و معارفه آن شرکت کرده باشم؟؟؟ این مسائل را فقط افراد مریض مطرح می‌کنند و دنبال این هستند که امثال بنده را به حاشیه ببرند و بارها عرض کردم که بولدوزر D9 هم مرا به حاشیه نخواهد برد.
وی تصریح کرد: در کنار قانونگذاری و نظارت‌ بر اجرای قانون و زیرساخت‌ها می‌پردازم که خوشبختانه خدا کمک کرده که ۹۵ درصد از حرف هایی که در انتخابات به مردم زدم کلید خورد و آنها را جهت برون رفت از وضعیت موجود نظارت می کنم، فرماندار اگر عرضه کار کردن داشته باشد وی را حمایت و اگر نداشته باشد وزیر او را استیضاح می کنم .

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ما در مورد اینکه یکی از صحبت های انتخاباتی شما بحث زیرساخت‌ها و بحث فسفات چرام بود و الان وضعیت فسفات چرام به چه شکلی است گفت: خوشبختانه فسفات چرام تعیین تکلیف شد، اولین پیمانکاری که برای نصب و راه اندازی کارخانه آهک و هیدرات است در منطقه حضور پیدا کرد، پیمانکار فسفات هم در کنارش می آید و با ۱۶ میلیارد تومان قرارداد با نصب و راه اندازی، در کنار آن هم (شرکت معدن مس) برای فسفات می آید و نگرانی برای فسفات ندارم، الان هم شروع کردند و خوشبختانه تا چند روز آینده هم تعدادی در این معدن مشغول به کار می شوند.
عدل هاشمی پور در مورد بحث استانی شدن انتخابات که با آن موافق هستید یا مخالف و اگر استانی شود آیا می‌توانید برنده انتخابات شوید گفت: بنده یکی از کسانی بودم که با قاطعیت به آن رای دادم و اعتقاد دارم که ما باید با خرد جمعی و کار تیمی بتوانیم مشکلات استان را حل کنیم.

وی گفت: جزیره ای، سنتی و سلیقه ای نمی شود، باید با دانش، فناوری، ارتباطات، اطلاعات و خرد جمعی بتوانیم استان را آباد کنیم.
هاشمی پور افزود: این طرح معایب و محاسنی دارد که قطعا شورای نگهبان روی آن تمرکز و باید منتظر خروجی آن باشیم.
وی همچنین در مورد برنده شدن خود در انتخابات آینده در صورت استانی شدن انتخابات گفت: آن چیزی که در این موقعیت زمانی برای بنده مهم است استفاده کردن از فرصت ها است. بنده قاطعانه عرض می‌کنم با توجه به تعهدی که به مردم دادم و برای کارهای بزرگ و به نتیجه رساندن آنها، انتخابات چه شهرستانی و استانی باشد در صحنه و در اختیار مردم هستم.

منتشر شده در :2019/01/29 - 09:01|شناسه خبر: 36405 1610 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه