امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۳۸:۰۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

برگزاری همایش << همدلی در سایه سار چله عزت>> در یاسوج/ مدیرانی که به بیت المال دست درازی می کنند باید رسوا شوند

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش ” همدلی در سایه سار چله عزت” خبرداد و گفت: هدف از برگزاری این همایش رونق کسب و کار در استان است.

به گزارش پایگاه خبری راه ملت، سرهنگ حمید خرمدل در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و خدماتی که در این مدت انجام شده با قبل از انقلاب به هیچ عنوان قابل قیاس نیست.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فداکاری های مردم استان در زمان انقلاب و جنگ، عنوان کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد در همه صحنه ها دین خود را به نظام ادا کردند.

وی بیان کرد: علی رغم تمامی ظرفیت های موجود در این استان هنوز در حوزه معیشت و امنیت شغلی با مشکلات جدی رو به رو هستیم.

خرمدل با بیان اینکه این استان دارای بالاترین نرخ بیکاری است، ابراز کرد: سیاست زدگی و قوم گرایی از مهم ترین معضلات این استان است.

وی گفت: یازدهم بهمن ماه همایشی با حضور همه مسئولان استان اعم از استاندار، نمایندگان مجلس، ائمه جمعه، مدیران اقتصادی، فرمانداران و چهره های سیاسی و اجتماعی با هدف تلطیف فضای استان برگزار می شود.

خرمدل افزود: در این نشست از همه مسئولان می خواهیم که اگر در حوزه سیاسی همدیگر را قبول ندارند لااقل در حوزه معیشت و اقتصاد در کنار هم قرار گرفته و هم پیمان با هم برای رفع مشکلات مردم گام بردارند.

وی با تاکید بر نقش رسانه ها در آرام نگه داشتن فضای کنونی استان، ابراز کرد: باتوجه به ظرفیت های خوبی که در حوزه رسانه استان وجود دارد باید تلاش کرد تا منافع استان بر منافع جناحی ترجیح داده شود.

خرمدل خواستار ایجاد یک فضای آرام در استان از سوی رسانه ها شد و گفت: انتظار می رود رسانه ها از انتشار هر خبری که به اختلافات دامن بزند خودداری کنند.

وی بیان کرد: فضای استان برای کسب و کار آسیب جدی دیده و تعطیلی حتی یک کارخانه در این شرایط ظلم است و می طلبد رسانه ها از تخریب و نقدهای مغرضانه افراد جلوگیری کنند‌.

وی بیان کرد: رسانه ها باید همواره مطالبه گری کنند و هر مدیری که به بیت المال دست درازی کند باید رسوا شود.

خرمدل از افتتاح و کلنگ زنی یک هزار و ۲۵ پروژه عمرانی در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: کلنگ زنی آبرسانی به ۱۰۰ روستای شهرستان باشت با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان از مهم ترین این پروژه ها است که با مشارکت سپاه و آبفای روستایی اجرا می شود.

وی افزود: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در سه بحث امنیتی و دفاعی، سازندگی و خدمات رسانی و دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در استان برپا می شود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد راه اندازی نهضت روشنگری در جهت تبیین خدمات انقلاب اسلامی، رژه موتوری، برگزاری کارگاه های آسیب شناسی و یادواره های شهدای محله را از دیگر برنامه های دهه فجر امسال عنوان کرد.

منتشر شده در :2019/01/29 - 06:01|شناسه خبر: 36416 355 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه