امروز :جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۴۵:۴۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با توجه به پیش‌بینی بارش برف و باران اعلام شد:

آماده‌باش دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش برف و باران در روز چهارشنبه، دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران تمهیدات لازم برای جلوگیری از هرگونه خسارتی را اتخاذ کنند.

راه ملت: وحید محمدی‌تبار با اشاره به وضعیت جوی استان طی روزهای آینده گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی کشور و توصیه‌های سازمان مدیریت بحران از صبح روز چهارشنبه ۸ اسفند ماه شاهد بارش برف و باران در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود که البته شدت بارش‌ها در روز پنجشنبه کاهش می‌یابد.

مدیرکل بحران کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طبق پیش‌بینی‌ها، روز جمعه ۱۰ اسفند ماه،  این سامانه بارشی مجددا در استان فعال می‌شود که لازم است تمامی دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستان‌ها خصوصا فرمانداران ۸ گانه، پلیس راه، هلال احمر ، راهداری و شهرداری‌ها در آماده باش کامل باشند و تمهیدات لازم را اتخاذ کنند.

این مسوول خاطرنشان کرد: مردم عزیز استان ضمن برنامه ریزی و مدیریت سفرهای احتمالی آخر هفته،  در مسافرت‌های خود قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد ترافیک و یا مشکلات دیگری نباشیم.

منتشر شده در :2019/02/25 - 04:02|شناسه خبر: 37172 423 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه