امروز :دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۱:۴۵:۰۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

استاندار کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:

احتمال ریزش کوه در محورهای کهگیلویه و بویراحمد/مسافران تا پایداری وضعیت جوی صبور باشند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن توصیه به صبر و شکیبایی توسط مسافران نوروزی گفت: به دلیل کوهستانی بودن استان احتمال ریزش کوه در برخی محورها وجود دارد.

راه ملت: علی‌محمد احمدی دقایقی پیش در گفت‌وگو با شبکه خبر در خصوص وضعیت بارندگی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شاهد موجب بارشی شدیدی در استان هستیم و پیش‌بینی می‌شود ۵۰ تا ۱۰۰ میلی‌متر ظرف امروز و فردا بارش باران را داشته باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این موجب بارندگی می تواند مشکلاتی را برای عبور و مرور مردم، کشاورزان و باغداران فراهم کند، ما طبق پیش‌بینی‌ها ستاد بحران را ظرف روزهای گذشته تشکیل دادیم، عمده نگرانی ما آب پشت سدها بود که دریچه سد مخزنی کوثر باز شد و شهرهای پایین دست  از این بابت نگرانی نخواهد داشت.

وی بیان کرد: احتمال دارد بارش شدید باران مشکلاتی را برای برخی مسیرها و معابر ایجاد کند که به همه فرمانداران تاکید کردیم ستاد بحران شهرستان‌ها را تشکیل دهند و فعال باشند، ضمن اینکه همه دستگاه‌های خدماتی و امدادی استان در آماده باش هستند.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در حال حاضر معاون امور عمرانی ما در مناطق مختلف استان وضعیت را رصد و پیگیری می‌کند و تمام تمهیدات لازم را در حال حاضر که بارندگی شدید است به کار گرفتیم که مردم دچار مشکل نشوند.

وی با بیان اینکه آماده باش لازم را به دستگاه‌ها دادیم  عنوان کرد: به همه مسافرانی که استان کهگیلویه و بویراحمد را به عنوان مقصد سفرهای خود انتخاب کردند توصیه می‌کنیم تا پایدار شدن وضعیت جوی صبر و شکیبایی به خرج دهند.

وی عنوان کرد: به دلیل کوهستانی بودن استان، احتمال ریزش کوه در برخی محورها از جمله محور یاسوج- اصفهان، محور یاسوج- شیراز  و یاسوج به سمت گچساران و خوزستان وجود دارد.

احمدی در پایان خاطرنشان کرد: فرمانداران مشکلات در روستاها را رصد و در صورت وقوع حادثه اطلاع‌رسانی می‌کنند تا امدادرسانی صورت گیرد.

منتشر شده در :2019/03/25 - 05:03|شناسه خبر: 37910 329 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه