امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۰۳:۰۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سیل به ۴۸۶ خانوار نیازمند کهگیلویه و بویراحمد خسارت وارد کرد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: در پی بارش‌های اخیر در استان ۴۸۶ خانوار مددجوی تحت حمایت این نهاد دچار خسارت ناشی از سیل شده‌اند.

راه ملت: به گزارش خبرنگاران،  قباد مبشری در حاشیه بازدید از روستاهای پات پات و منیزور واقع در بخش ممبی از توابع شهرستان بهمئی اظهار داشت: در پی بارش‌های سیل آسای ۵ و ۶ فروردین ماه امسال ۴۸۶ خانوار از مددجویان استان گرفتار سیل شده و خسارت‌هایی به آنان وارده شده است.وی با اشاره به اینکه کمیته امداد به‌عنوان نهادی انقلابی در حمایت از محرومان و مستضعفان همیشه و در همه حال در کنار جامعه هدف خود است، عنوان کرد:

منازل مددجویانی که پس از بارش‌های باران و سیل اخیر دچار خسارت شدند که پس از بررسی دستورات لازم در خصوص ترمیم و بازسازی این منازل صادر می‌شود.

مبشری تأکید کرد: ارائه خدمات امداد به‌ویژه احداث مسکن، وام قرض‌الحسنه و تسهیلات اشتغال به مددجویان و مردم مناطق محروم و سیل‌زده استان در اولویت کاری کمیته امداد قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از مناطق بسیار محروم و مرزی این استان در بخش دیشموک روستاهای سیل‌زده و گرفتار در پشت رودخانه بزرگ گندمکار  ازجمله پای پره، رودسمه، بهاره و سرسور  بازدید چهره به چهره داشته و مشکلات و محرومیت‌های مددجویان این مناطق را بررسی و ارزیابی کردند.

در این بازدید وضعیت معیشت، مسکن و طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان بعد از سیل اخیر را بررسی و از نزدیک در جریان مشکلات خانواده‌های مددجو قرار گرفت.

 در این بازدیدها بین تمامی خانوارهای مددجویان سبدهای غذایی توزیع شد.

منتشر شده در :2019/04/06 - 05:04|شناسه خبر: 38244 337 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه