امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۴۰:۰۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نیروی انتظامی در حوادث غیر مترقبه اخیر خوش درخشید

عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع مدیران ارشد انتظامی استان عملکرد ناجا را در تامین نظم و امنیت مناطق سیل زده کشور مطلوب ارزیابی کرد.

راه ملت: به گزارش خبرنگاران سردار “مهدی انصاری” فرمانده انتظامی استان به همراه سرهنگ مصطفایی جانشین انتظامی استان ، رئیس عقیدتی سیاسی ، معاون هماهنگ کننده و برخی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی، با آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند.

بنا به این گزارش در این دیدار، سردار “مهدی انصاری” به ارائه آمار تحلیلی از عملکرد مجموعه فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته و توفیقات به دست آمده در ایام نوروز ۹۸ اشاره کرد و در ادامه گفت : بر اساس ارزیابی صورت گرفته از سوی مرکز ، پیشرفت کار در فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد رضایت بخش است.

 آیت الله ملک حسینی نیز در سخنانی با اشاره به اینکه ؛ امنیت مهمترین خواسته مردم گرفتار در حوادث طبیعی است خاطر نشان کرد : نیروی انتظامی به عنوان یکی از سازمان های مهم ، درگیر در مدیرات بحران و عامل کنترل و برقراری امنیت داخلی می باشد که بحمدالله پلیس ؛ در حوادث غیر مترقبه اخیر خوش درخشید.

منتشر شده در :2019/04/10 - 10:04|شناسه خبر: 38376 579 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه