امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۴۸:۲۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

بازدید سر زده فرماندار از از بیمارستان امام خمینی دهدشت+تصاویر

فرماندار شهرستان کهگیلویه یک شنبه شب به طور سرزده از بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت بازدید نمود ضمن بررسی مشکلات با بیماران بستری در این بیمارستان گفت و گو کرد.

راه ملت: به گزارش خبرنگاران جعفر نیکبخت از اورژانس و بخش های مختلف بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت بازدید کرد و روند ارائه خدمات به بیماران و همچنین وضعیت این بیمارستان را مورد ارزیابی قرار داد.

حضور در بخش های مختلف این بیمارستان، عیادت وگفتگو با بیماران بستری شده ،بررسی مشکلات بیماران وحضور در بین مردم در قسمت های مختلف بیمارستان، بررسی نحوه خدمت رسانی وسیستم نوبت دهی از جمله برنامه های فرماندار بود.

فرماندار شهرستان کهگیلویه در این بازدید ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی کارکنان بیمارستان بر افزایش کیفیت در ارائه خدمات رسانی تاکید ویژه نمود.
نیکبخت آشنایی نزدیک با مشکلات و همکاری برای رفع آنها در جهت ارائه خدمت بهتر به شهروندان را از اهداف این بازدید برشمرد وافزود: بصورت کلی خدمات ارائه شده در بیمارستان دهدشت باتوجه به امکانات این بیمارستان رضایت بخش است ولی نواقصاتی هم در این زمینه وجود دارد.

وی اظهارکرد؛ کمبود پزشک متخصص و عدم رضایت از وضعیت داروخانه این بیمارستان از جمله مشکلات این بیمارستان است که طبق یک اولویت بندی رفع خواهند شد./ عصرزاگرس

 

 

منتشر شده در :2019/04/15 - 10:04|شناسه خبر: 38470 1127 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه