امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۷:۳۲:۳۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سازمان زندانها با رویکرد معرفتی و تربیتی بستری برای مطالعه و آموزش قرآن شده است

جشن بزرگ انتظار با حضور حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان و نماینده مردم استان کهگیلویه وبویراحمد در مجلس خبرگان رهبری و شرکت جمع کثیری از زندانیان در زندان مرکزی یاسوج برگزار شد.

راه ملت: به گزارش خبرنگار راه ملت در یاسوج و به نقل از روابط عمومی و واحد اطلاع رسانی زندانهای استان جشن بزرگ انتظار ویژه میلاد خجسته حضرت صاحب الزمان (عج) با شکوه خاص و معنویت ویژه ای با حضورحضرت ایت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان، اسماعیل جمیاری مدیر کل زندانها، کارکنان ، سربازان وظیفه و جمع کثیری از زندانیان اندرزگاههای مختلف در زندان مرکزی یاسوج برگزار شد.

حضرت ایت الله ملک حسینی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با بیان فضائل و مناقبی از حضرت امام عصر(عج) از لسان ائمه معصومین علیهم السلام گفت: شرایط ظهور حضرت حجت باید با عدالت پذیری جامعه و پذیرفتن حق و عدل همراه باشد چرا که تحقق این موضوع شرایط ویژه و سختی را می طلبد که برای حکومت آخرالزمان امری واجب است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیویه وبویراحمد گفت: باید جامعه بشری برای ظهور و آمدن منجی جهل را کنار گذاشته و به مرحله ای از عقلانیت برسد که با ظلم و جور و ستم مبارزه کرده، جهل را کنار گذاشته و خود را برای منجی آماده کند.
این مقام روحانی در ادامه خطاب به زندانیان اظهار داشت: شما به هر دلیل و گونه ای در بند گرفتار شده اید و مسلماً می دانید که یک روزی رهایی می یابید، لذا با ندامت و پشیمانی و توکل و توسل به خدا و حضرت ولی عصر(عج) ناممکن ها را ممکن سازید و در معرفت دینی تلاش نمائید و روح و روان خود را صیقل دهید.
حضرت آیت الله ملک حسینی خاطر نشان کرد: سازمان زندانها پس از انقلاب با رویکرد و بستر معرفتی و دینی برای مطالعه و آموزش قرآن و آموزه های دینی اهتمام ویژه ای داشته، بنابراین زندان بهترین فرصت برای آموزش احکام دینی و مطالعه قرآن و تفکر و اندیشه در آن است تا هم خود و هم خدای خویشتن را برای بهتر شدن بشناسید.
عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان و با قدردانی از مدیریت و کارکنان زندان های استان بواسطه اقدامات خوب فرهنگی و تربیتی و فراهم کردن زمینه آزادی زندانیان نیازمند، در توصیه ایی دیگر به زندانیان گفت: کمک و یاری رساندن به هم نوع و برادر دینی از سفارشات بزرگان دین ماست لذا از کسانیکه دارای تمکن مالی می باشند، می خواهم برای رضای خدا و بدون هیچ چشم داشتی به هم بندی های خود که مضطر و گرفتار و نیازمند هستند کمک کنند.

منتشر شده در :2019/04/22 - 02:04|شناسه خبر: 38773 694 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه