امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۲۱:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نخستین سایت پروازی استان کهگیلویه وبویراحمد در لنده افتتاح شد

مراسم افتتاحیه نخستین سایت پروازی استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور نایب رئیس انجمن ورزشهای هوایی کشور، مسئول کمیته ورزشهای هوایی کشور، رئیس هیات انجمن ورزش های هوایی استان و سایر مسئولین شهرستان لنده برگزارشد.

راه ملت: به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،مراسم افتتاحیه نخستین سایت پروازی استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور نایب رئیس انجمن ورزشهای هوایی کشور، مسئول کمیته ورزشهای هوایی کشور، رئیس هیات انجمن ورزش های هوایی استان و سایر مسئولین شهرستان لنده برگزارشد.
این مراسم با حضور رشیدی نایب رئیس انجمن ورزش های هوایی کشور،مسئول کمیته ورزش های هوایی کشور،فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان لنده و دوستداران ورزش این شهرستان برگزار شد.
محمود فاضلی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده در این مراسم با اشاره به ظرفیت های این شهرستان گفت:برنامه ریزی های گسترده ای در خصوص میزبانی گسترده و آموزش ورزش های هیجانی وپروازی صورت گرفته است.
وی افزود:امیدواریم با توسعه این ورزش و راه اندازی سایت ورزشی بتوانیم آنچه شایسته جوانان و قاطبه مردم لنده است اجرایی شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان لنده تصریح کرد:راه اندازی سایت ورزشی علاوه بر بحث ورزش های هیجانی می توانیم که به صنعت توسعه گردشگری شهرستان لنده نیز کمک فراوانی نماییم.
فاضلی همچنین گفت: در سایت پروازی لنده پیش بینی چندین الاچیق و سیرویس بهداشتی نیز شده است که فرصت خوبی برای ورزشکاران است.
دارا کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده دراین جلسه گفت:راه اندازی این سایت سکوی پرواز توسعه شهرستان لنده است که نام شهدای لنده به حق برازنده این توسعه است.
وی افزود:در پدخندق شهدای ما به خصوص شهید کریمی ها حماسه آفریده اند و امروز نیز در پخت نان زنان این دیار حماسه آفریده اند.
فرماندارشهرستان لنده تصریح کرد: توسعه ورزش به خصوص ورزش های که اخلاق مدار هستند باید رعایت شود و بیشتر به اخلاق مداری ورزش توجه کرد.
وی تصریح کرد: خداوند در هرمنطقه ای یک سری مواهب و پازل های قرار داده است که شهرستان لنده به خصوص شهرلنده یک چشم اندازی زیبا برای پرواز پاراگلایدرسواران فراهم شده است تا میزبانی مناسب برای همه ایرانیان باشد که اگر درست بهره برداری شود می توان به توسعه گردشگری کمک کرد.
کریمی نژاد اظهارکرد:چرخه ارزشی و اقتصادی و اوقات فراغت و فرهنگ ما می تواند لنده را به جهانیان معرفی کرد.
نایب رئیس انجمن ورزشهای هوایی کشور با قدردانی از تلاش های کارشناسان و همکاری خوب فرماندار شهرستان لنده و اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان لنده گفت: آنچه امروز برای شهرستان لنده مهم و ضروری است بحث راه اندازی سایت پروازی این شهرستان برای آموزش و برگزاری مسابقات مختلف استانی و ملی است.
وی افزود: با راه اندازی سایت پروازی شهدای شهرستان لنده این فرصت طلایی برای ورزشکاران و سایر علاقه مندان به ورزش های هوایی فراهم خواهد شد و امیدواریم در کنار این همه جاذبه گردشگری با ایجاد امکاناتی که در این سایت راه اندازی خواهیم کرد شاهد توسعه روز افزون این ورزش ها در شهرستان باشیم که نیازمند همکاری همه هستیم.
رشیدی تصریح کرد: موقعیت عالی این سایت در جنوب کشور می تواند میزبانی علاقه مندان به ورزش های هوایی را از سراسر جهان به این شهرستان بکشاند تا فرصت های ناب گردشگری در کنار ورزش ایجاد شود.
در این آئین به پاس تلاش های فرماندار و نایب رئیس هیات ورزش های هوایی کشور لوح تقدیری به این دو عزیز اهدا شد.
در ادامه نیز مسئولان به همراه اعضای شورای اداری شهرستان با حضور در محل سایت پروازی شهرستان لنده در روستای شیتاب فعالیت رسمی سایت پروازی شهدای این شهرستان افتتاح شد.
منتشر شده در :2019/04/22 - 02:04|شناسه خبر: 38779 523 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه