امروز :یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۰:۴۳:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دستگیری اعضای باند سارقان حرفه ای موتورسیکلت و لوازم داخل خودرو در دهدشت

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری اعضای باند سارقان حرفه ای موتورسیکلیت و لوازم داخل خودرو با ۳۵ فقره سرقت در عملیات غافلگیرانه پلیس شهرستان خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت سرهنگ “جهان دیماز” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقتهایی از جمله موتورسیکلت و محتویات داخل خودرو در سطح شهر دهدشت و حومه ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری۱۱ شهر دهدشت با انجام گشت زنی های مستمر و سر کشی مداوم از ضایعاتی ها ، احدی از سارقان سابقه دار را شناسایی که مقداری آهن آلات سرقتی به همراه داشت را دستگیر که متهم در تحقیقات اولیه ، به انجام سرقت هایی و با همدستی یک نفر از دوستان خود اعتراف نمود.

سرهنگ دیماز با توجه به اعتراف صریح این سارق با کمک و همدستی یک نفر دیگر ، هماهنگی لازم قضایی جهت برای دستگیری سایر همدستان این متهم صورت و احدی از همدستان متهم به هویت معلوم نیز در حوالی شهر شناسایی و دستگیر شدند که در ادامه تحقیقات و با تلاش ماموران ، تا کنون این دو متهم به بیش از ۳۵ فقره سرقت موتورسیکلت و محتویات و قطعات خودرو و سرقت از منازل نیمه کاره اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در خاتمه خاطرنشان کرد: با تکمیل پرونده و ارجاع به مرجق محترم قضایی ،هر دو سارق با قرار مناسب ، روانه زندان شدند.

منتشر شده در :2019/04/22 - 02:04|شناسه خبر: 38783 445 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه