امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۶:۰۶:۵۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

توانمندسازی جامعه هدف اولویت بهزیستی باشد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه توانمندسازی جامعه هدف اولویت بهزیستی باشد، گفت: آموزش باید در دستور کار مسئولان این نهاد باشد و تاکنون عملکرد بهزیستی در این راستا مطلوب بوده است.

راه ملت: به گزارش خبرنگار راه ملت در یاسوج آیت افشار مهر در راستای تحقق شعار رونق تولید با علی محمد احمدی، استاندار دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست، مدیرکل بهزیستی ضمن تشریح وظایف بهزیستی، گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این اداره کل در سال گذشته ارائه کرد.

وی عنوان کرد: هماهنگی های لازم جهت پرداخت خسارات حادثه سیل اخیر به مددجویان انجام شده است.

افشار مهر خاطرنشان کرد: براساس شاخص هایی که از سوی سازمان بهزیستی در نظر گرفته شده تا کنون زمینه اشتغال تعدادی از مددجویان فراهم شده است.

وی افزود: البته ما نه تنها براساس معیارهای سازمان گام برمی داریم بلکه با توجه به بافت اجتماعی استان و در راستای خدمات دهی مطلوب تر به این قشر برنامه های پیشنهادی به سازمان ارائه شده و در صورت تایید مرکز در استان عملیاتی می شود.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون در تمامی شاخص های اختصاصی کشوری موفق به کسب امتیاز مطلوب شده ایم، عنوان کرد: در خصوص بیمه زنان سرپرست خانوار، مسکن مددجویان و توجه به آسیب های اجتماعی پیروی از سیاست سازمان در اولویت کاری ما قرار دارد و برنامه های نو در این خصوص پیش بینی و اجرایی می شود.

افشار مهر اظهار داشت: از ایده های خلاقانه و طرح های علمی و پژوهشی دانشجویان جهت خدمات دهی مطلوب تر، توانمندسازی جامعه هدف و کاهش آسیب های اجتماعی استقبال می شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن تقدیر از فعالیت های اداره کل بهزیستی، به نقش موثر و کلیدی بهزیستی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود: این نهاد با تکیه بر نیروی مردمی و ظرفیت بسیج و سمن ها می تواند در توانمندسازی جامعه هدف موفق تر عمل کند.

وی عنوان کرد: مدیران باید برنامه محور باشند زیرا معتقدیم اگر سازمانی برنامه نداشته باشد دچار روزمرگی شده و در رسیدن به اهداف و چشم انداز خود دور خواهد ماند.

احمدی تاکید کرد: رمز مدیریت موفق همراهی و همدلی با مردم است و می طلبد مدیریت بهزیستی استان در راستای مهارت آموزی جامعه هدف اقدام کند.

وی گفت: زمینه حضور فعال معلولان در جامعه را فراهم و نگرش مردم نسبت به برخی از ناتوانی های این افراد را تغییر داده تا این قشر با اعتماد بیشتری به زندگی عادی خود بپردازند.

استاندار تصریح کرد: ضوابط مناسب سازی ساخت و سازهای شهری از سوی بهزیستی به عنوان متولی جامعه معلولان با جدیت بیشتری پیگیری شود.

وی در خصوص پرداخت خسارت به سیل زدگان تاکید کرد و گفت: پاسخگویی با سعه صدر به مطالبات جامعه هدف در اولویت کاری کارکنان بهزیستی باشد.

منتشر شده در :2019/04/24 - 12:04|شناسه خبر: 38798 802 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه