امروز :دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۲۵:۳۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اجرای ۱۷ هزار و ۶٧٨ بازرسی از واحد های صنفی کهگیلویه و بویراحمد

در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز که از یکم اسفند ۹۷ لغایت ۱۵ فروردین ۹۸ ادامه داشت ،۱۷ هزار و ششصد هشتاد هفت مورد بازرسی از واحد های صنفی کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت.

راه ملت: به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان صنعت ،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز۹۸ گفت: در اجرای این طرح نطارتی ۱۷ هزار وششصد و هشتاد و هفت مورد بازرسی توسط بازرسان استان از واحد های صنفی استان انجام شد که زحمات انها قابل تحسین است .

،داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر افزود:
در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز که از یکم اسفند ۹۷ لغایت ۱۵ فروردین ۹۸ ادامه داشت ،۱۷ هزار و ششصد هشتاد هفت مورد بازرسی از واحد های صنفی کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت.

در اجرای این طرح مهم که بعنوان طرح تشدید بازرسی از اصناف هم نام برده میشود ، با همکاری بازرسان اتاق های اصناف استان به صورت هدفمند و برنامه ریزی شده ، در دو شیفت صبح و عصر از واحدهای صنفی عمده فروشی ها، واحدهای تولیدی و صنعتی، انبارها، خرده فروشی ها و… بازدید به عمل آورده اند.

این مسئول تصریح کرد: در مجموع بازرسی های صورت گرفته از اصناف استان کهگیلویه و بویراحمد ، تعداد ۶۸۳ پرونده تخلف صنفی کشف گردیده و جهت صدور حکم به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

دیودیده در ادامه گفت: تعداد ۹۵۰ مورد تخلف محرز گردید که مهمترین انها گرانفروشی،تقلب،عدم صدور فاکتور،قاچاق کالا،عدم درج قیمت،کم فروشی و ….بوده است.

رئیس صنعت ،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمددر خصوص شکایات واصله مردمی گفت:در طول این ایام تعداد ۴۵۷ مورد شکایت مردمی داشتیم که هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی واصل شده و از این تعداد ۱۶۹واحد متخلف شناسایی شده است.

ا

منتشر شده در :2019/04/27 - 05:04|شناسه خبر: 38960 383 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه