امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۱۵:۴۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

نفرات برتر مسابقات سراسری قرآن کریم شهرستان بهمئی مشخص شدند

حجت السلام سید نورالله جنتی پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : با برگزاری مرحله شهرستانی، چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ۱۱ اردیبهشت ماه سالجاری،نفرات برتر در این شهرستان مشخص شدند.

راه ملت: به گزارش راه ملت مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : در گروه برادران و در رشته دعاخوانی به ترتیب آقایان علی نظر شکیبا،محمد مهدی صفاری اصل و جمال امیری نژاد حائز رتبه اول تا سوم شدند. در رشته ترتیل آقای سهراب فلسفی زاده رتبه اول و امیر حصاری پور حائز رتبه دوم شدند. در رشته تحقیق به ترتیب پژمان پناهی و امیرعباس هاشمی حائز رتبه اول و دوم شدند. و در رشته اذان سعید جان افراغیان به عنوان نفر برتر شناخته شد.

در گروه خواهران و در رشته تحقیق به ترتیب خانم ها یاسمن یزدان شفاء ، تهمینه مومن نژاد و فاطمه مومن نژاد حائز رتبه اول تا سوم شدند. در رشته ترتیل به ترتیب خانم ها نسترن یزدان شفاء ، عاطفه افتخاری و فاطمه کریمی حائز رتبه اول تا سوم شدند . در رشته دعاخوانی سه نفر برتر این رشته به ترتیب سمیرا قدسی نسب،فاطمه مومن نژاد و نسترن یزدان شفاء شدند.و در رشته حفظ خانم فرخنده نیکویی حائز رتبه برتر شدند.

منتشر شده در :2019/05/06 - 04:05|شناسه خبر: 39164 378 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه