امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۳۵:۰۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تیزهوشی استاندار در همایش روز ارتباطات

به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات، همه مدیران روابط عمومی دستگاه‌های دولتی این استان به دعوت استانداری دور هم جمع شدند تا مشخص شوند آنها برای بیان خدمات دولت دوازدهم و نظام اسلامی چه کردند و چه در چنته دارند.

راه ملت: به گزارش راه ملت و به نقل از ریواس جنوب، حدود ۶ نفر به نمایندگی از سایرین صحبت کردند؛ این افراد دو گروه بودند؛ گروه اول کسانی بودند که همه مشکلاتشان را به رسانه‌ها مرتبط کردند و گفتند که ما همه توان و انرژی خود را برای پاسخگویی به اخبار رسانه‌ها تلف می‌کنیم. این افراد همچنین از سایت‌های بدون مجوز و اخبار غیر موثق هم گله کردند و همه ضعف‌ها و نارسایی‌های حوزه روابط عمومی را به خبرنگاران و رسانه‌ها گره زدند.

گروه دوم کسانی بودند که بدون در نظر گرفتن نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها، تمام قد به دفاع از خبرنگاران پرداختند و گفتند که هر آنچه روابط‌عمومی‌ها دارند از رسانه‌ها و خبرنگاران است.

در واقع هر دو گروه در میدان دیگری دنبال موانع کار، انجام وظیفه و نقش و کارکرد روابط عمومی‌ها می‌گشتند و اصل موضوع را فراموش کرده بودند.

بعد از این مدیران، نوبت به علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد رسید که به موقع و هدفمند به سایت‌های اداراتی که مدیران روابط عمومی آنها با آب و تاب از مشکلات و موانع کار، حرف زدند، اشاره کرد و تلویحا گفت که سایت‌های همین افراد تعطیل یا نیمه تعطیل است.

او که به سایت‌های خبری اداراتی چونآموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، کانون پرورش فکری، دادگستری، میراث فرهنگی و گردشگری اشاره می‌کرد و مثال می‌زد، گفت که در وقت‌های آزادم به این سایت‌های ادارات سرکشی می‌کنم و واقعیت این است که پل ارتباطی که این روابط‌عمومی‌ها باید با مردم و رسانه‌ها برقرار کنند لرزان است و نمی‌توان به آن تکیه کرد.

متقیان، مدیرعامل خبرگزاری ایسنای کشور مهمان این برنامه بود که توصیه‌های خوبی برای روابط عمومی‌ها و چگونگی کار با رسانه‌ها داشت؛ او گفت که این ” پول” نیست که خبرنگاران را حامی یک اداره می‌کند بلکه ارتباط صمیمانه‌ای است که شما با خبرنگاران برقرار می‌کنید و حتی محرمانه‌ترین مسائلتان را به خبرنگاران منتقل می‌کنید و صادقانه به آنها می‌گویید که این اتفاق در اداره ما افتاده یا می‌افتد، شما در جریان باشید اما آن را رسانه‌ای نکنید.

در این صورت روابط صمیمانه و بر اساس اعتماد پیش می‌رود اما اگر خبرنگاران از کانال دیگری به اطلاعات دسترسی پیدو کردند آن وقت شما نمی‌توانید نقش خود را در ارتباط با آنان، ایفا کنید.

قبل از صحبت،های استاندار، محمدکاظم نظری که هنوز ذهنیت تفکر قومیتی و ماجرای “حلقه کسری” در مورد او پاک نشده است در صحبت‌های قابل تاملی خود او از رسانه‌ها خواست تا به مسائل قومیتی دامن نزنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود که در سال انتخابات هستیم و خبرنگاران باید به مضرات پرداختن به مسائل قومیتی دقت کنند و فضای نشاط و ارامش را حاکم کنند.

منتشر شده در :2019/05/21 - 01:05|شناسه خبر: 39459 545 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه