امروز :یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۳۱:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

سوم خرداد یادآور جنگی است که در تاریخ ماندگار شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویر احمد در پیامی سوم خردادماه، روز مقاومت، ایثار و پیروزی و سالروز آزاد سازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس را تبریک گفت.

راه ملت: به گزارش خبرنگار راه ملت مهندس علی داودی مهر در این پیام خاطر نشان کرد:

سوم خرداد؛ سالروز حماسه رزمندگان ولایتمداری بود که با دفاع از اصول و ارزش های اسلامی به دشمنان مستکبر ایران اسلامی فهماندند که برای همیشه فکر تهاجم و تعرض به این مرز و بوم را از ذهن خود بیرون کنند؛ چرا که این روز یادآور رشادت‌ عزیزانی بود که تجلی قدرت الهی را به خوبی در وجودشان احساس می کردند.

وی افزود: رزمندگان جان بر کف جمهوری اسلامی ایران با کمترین امکانات و تجهیزات نظامی توانستند به لطف خداوند منان و تبعیت از فرامین امام راحل،شهر خرمشهر را پس از دو سال در جنگی که به اذعان جامعه جهانی نابرابر و تحمیلی بود،آزاد کنند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان تصریح کرد: جنگی که برای همیشه در تاریخ ایران و جهان ثبت شد و دشمنان اسلام و انقلاب با وجود حمایت های همه جانبه دول استکباری از جمله آمریکا و اسرائیل غاصب نتوانستند ذره ای از خاک ایران عزیزمان را تصرف کنند.

وی در پایان، گفت: اینجانب سالروز حماسه شکوهمند آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی را خدمت همه هم استانی های عزیزمان تبریک عرض می‌کنم.

منتشر شده در :2019/05/24 - 12:05|شناسه خبر: 39501 700 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه