امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۰۶:۵۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

حمایت از مراکز ترک اعتیاد با تامین و تقویت امکانات رفاهی و ورزشی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت و مجموعه مدیریت اجرایی استان آماده حمایت از بهبود یافتگان مواد مخدر در قالب ارائه تسهیلات کم بهره اشتغال زایی به آنان است.

راه ملت: به گزارش خبرنگار راه ملت در یاسوج امروز علی محمد احمدی استاندار بهمراه دکتر نظری معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی، و مدیرکل بهزیستی استان از مرکز شیرخوارگاه گلها و همچنین مراکز ترک اعتیاد در شهر یاسوج بازدید کردند.

احمدی در بازدید خود از برخی مراکز ترک اعتیاد بر ضرورت تامین و تقویت امکانات رفاهی و ورزشی و حمایت از بهبود یافتگان تاکید کرد.

وی تصریح کرد: امروزه یکی از مشکلات اساسی در این راستا بازگشت مجدد بهبود یافتگان به چرخه اعتیاد و مصرف مواد مخدر است که ایجاد اشتغال و رونق کسب و کار یکی از راهکارهای مهم در این زمینه است.

احمدی افزود: ظرف یک سال گذشته حدود ۶۰ نفر بهبودیافته مواد مخدر در سطح تسهیلات اشتغال زایی دریافت کرده اند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت تدبیر و امید اعتقاد عملی و راسخ بر مبارزه با آسیب های اجتماعی بویژه معضل سومصرف مواد مخدر دارد.

وی گفت: بر اساس اعلام شورای مبارزه با مواد مخدر استان روزانه افزون بر پنج هزار معتاد برای فرایند ترک و رهایی از معضل اجتماعی به کمپینگ ها و مراکز ترک اعتیاد مراجعه می کنند.

احمدی یادآور شد: البته یکی از مشکلات اساسی در این راستا بازگشت مجدد بسیاری از بهبود یافتگان به چرخه اعتیاد پس از طی کردن دوره درمان است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در بازدید از تنها مرکز شیرخوارگاه استان خواستار توجه جدی و تامین امکانات رفاهی و خدماتی برای این کودکان بی سرپرست و بدسرپرست شد.

وی اظهار داشت: علاوه بر تلاش برای آینده نگری این کودکان باید سایر نیازهای معنوی آنها به دلیل کمبود محبت والدین نیز جبران شود.

احمدی توجه جدی و فراهم ساختن همه امکانات برای این کودکان را خواستار شد و گفت: دولت با همه امکانات آماده حمایت جدی از این مراکز هست.

 

منتشر شده در :2019/05/28 - 12:05|شناسه خبر: 39551 441 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه