امروز :دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ساعت : ۲۳:۵۲:۳۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

محل تابلوی سینما هنر را مشخص کنید، معضل سینما حل خواهد شد

مدیر سینما هنر یاسوج در پی درخ خبر دغدغه مندی شهردار یاسوج برای سینما ی مرکز استان یادداشت ای به قلم آورد.

راه ملت: به گزارش راه ملت اردشیر کیانی مدیر سینما هنر یاسوج در پی درخ خبر« دغدغه مندی شهردار یاسوج برای سینما ی مرکز استان،» گفت: 

جناب آقای شهردار ساخت سینما پیشکش!! محل تابلوی سینما هنر را مشخص کنید ، معضل سینما حل خواهد شد!!

اگرچه ساخت سالن های اختصاصی سینما برای شهر یاسوج، یک ضرورت و مهم فرهنگیست، چگونه است که دکترین فرهنگی استان از جناب شهردار نپرسیدند که محل سینما دنای یاسوج چگونه به تاراج رفت؟

در عجبیم شهرداری سینما هنریاسوج را که از پیشرفته ترین سیستم پخش و امکانات سالنی برخوردار است و بارها از طریق شورای شهر و مکاتبات حضوری و شفاهی با جنابتان برای جایگاه تبلیغی فیلم های سینما هنر یاسوج، که خوشبختانه همزمان با سینماهای تهران اقدام به اکزان فیلم می نماید را رها نموده اید.

اگرچه مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان دلائلی را برای عدم استقبال مردم به حق ذکر کرده اند اما به رغم تلاش های دلسوزانه شورای شهر یاسوج متاسفانه تاکنون جانمایی برای مکان های تبلیغات فیلم های سینمایی در هزارتوی شهرداری شما گم شده است!

یکی از دلائل عدم استقبال نداشتن جایگاه تبلیغاتیست و الا سینما هنر در بهترین نقطه شهر واقع گردیده و متاسفانه هشتاد درصد مردم یاسوج از وجود چنین سینمایی بی خبرند.

جناب آقای شهردار! به عنوان احدی از این مردم که اتفاقا دغدغه فرهنگی دارم و سینما را آموخته ام و می دانم نقش سینما در توسعه فرهنگی چگونه است باید عرض کنم این چگونه دغدغه مندیست که شما دارید؟ اگرچه به تکرار گوشمان با این شعار پر شده است که مکانهای تبلیغاتی را در یک مزایده ای بی قواره برای مدتی بیش از یک دهه واگذار کرده اید ولی این دردی از معضلات فرهنگی ما دوا نخواهد کرد.

مدیران فرهنگی می بایست به شناخت زمان مسلط باشند درغیر این صورت مدیر فرهنگی بسان طبیبی است کار نیازموده، که بیمارش را به کام مرگ خواهد فرستاد.، لطفا تا ساخت سینمای جدید، برای شناساندن این مکان فرهنگی، از شما فقط جایگاهی برای تبلیغات فیلم های سینمایی درخواست داریم و دیگر هیچ!!! یاسوج سینما دارد، لطفا سینما را دریابید.

منتشر شده در :2019/06/03 - 02:06|شناسه خبر: 39658 778 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: News@RaheMellat.ir

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه