امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۰۵:۲۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

هشتمین اهداء عضو استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ٩٨ انجام شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از هشتمین مورد اهداء عضو در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال۹۸ خبر داد.

راه ملت: به گزارش خبرنگار راه ملت دکتر سبز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت:مرحومه زلیخا جمعه پور مادر مومنه ۵۲ ساله ساکن لنده، هشتمین پیام آور ایثار و گذشتِ استان در سال۹۸ بود که به علت سانحه رانندگی دچار مرگ‌مغزی شد اما با بزرگ منشی خانواده های ایثارگر جمعه پور و قاسمی به هموطنانش جانی دوباره بخشید.

وی ادامه داد: خانواده های فرهیخته و ایثارگرِ جمعه پور و قاسمی در لحظاتی سخت و جانکاه ،با تصمیمی انسانی، جان دوباره ای به هم وطنان نیازمندشان بخشیدند.

سید سینا سعیدی مسئول تیم فراهم آوری پیوند دانشگاه علوم پزشکی نیز ضمن تقدیر و تشکر از خانواده های جمعه پور و قاسمی گفت: این مادرمومنه و مهربان درتاریخ ۲۹خرداد بر اثر خونریزی مغزی ناشی از سانحه رانندگی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان امام خمینی دهدشت بستری شد.

وی افزود: بعد از تایید مرگ مغزی این مرحومه ،تیم فوق تخصصی پیوند اعضاء مرکز ابوعلی سینا شیراز اولین ساعات صبح یکشنبه ۲ تیرماه ۹۸ در بیمارستان امام‌خمینی دهدشت حضور یافتند و با همکاری تیم پیوند اعضاء استان‌ کهگیلویه و بویراحمد، برداشت اعضاء را انجام دادند تا با اهداء آنها به هموطنان نیازمند ، زندگی دوباره بخشند.

منتشر شده در :2019/06/23 - 10:06|شناسه خبر: 40072 739 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه