امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۳۹:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اجازه کارهای غیرقانونی را در دانشگاه نخواهم داد/ میراث دار ۱۷۴ میلیاردتومان بدهی هستیم

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به اینکه تا پایان سال ۹۵ حدود ۳۰ میلیارد تومان بدهی داشتیم، گفت: در دوره مدیریت قبلی این میزان به ۱۷۴ میلیارد تومان رسید.

راه ملت: دکتر پرویز یزدانپناه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان قابل مقایسه با تمام دولت های گذشته نیست، اظهار داشت: مجوز مرکز درمان ناباروری یاسوج در سال ۹۳ گرفته شده و پس از بازدید وزارت خانه تا دو ماه آینده در مرکز استان راه اندازی می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص فعالیت های انتخاباتی در این نهاد، تاکید کرد: حوزه دانشگاه نباید به فضای انتخاباتی تبدیل شود و در تمامی موارد ما تابع قانون هستیم و اجازه کارهای غیرقانونی را در دانشگاه نخواهم داد.

وی با اشاره به مشکل کمبود تخت بیمارستان در بیمارستان شهید بهشتی، خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک با انتقال و انجام عمل های جراحی در بیمارستان شهید جلیل از حجم کاری این بیمارستان کاسته می شود.

یزدان پناه در خصوص مشکلات بیمارستان چرام نیز افزود: به زودی عملیات اجرایی بیمارستان چرام آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه از مجموع ۱۶ پروژه دانشگاه ۱۲ پروژه بهداشتی و ۲ پروژه درمانی است، بیان کرد: وزارت بهداشت برای اتمام این پروژه قول مساعد دادند و امید است تا دهه فجر به صورت ۱۰۰ درصد اجرایی می شوند.

منتشر شده در :2019/06/26 - 03:06|شناسه خبر: 40115 491 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه