امروز :جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۵۷:۳۹

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اجازه نخواهم داد یک رای به نفع قوم و حزبی جابجا شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتخابات پیشرو گفت: امانت دار رای مردم خواهیم بود و کاملا همه مجریان و دست اندارکاران انتخابات در بی طرفی انجام وظیفه خواهند کرد.

راه ملت: حسین کلانتری در نشست هم اندیشی و هم دلی در گچساران اظهار کرد: به جرات باید بگویم که نشست مهمی است و خوشحالیم در این جمع آحاد مردم حضور یافته ایم.

وی ادامه داد:  در استانی هستیم که دارای ظرفیت های بالایی است اما ملاک هر شخص تقوا است و اصل موضوع همین است که این همه امکانات اگر این ظرفیتها و نیروها همدل و هم‌زبان باشند خیلی با موفقیت فاصله ندارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما باید تکلیف خودمان را با خودمان روشن کنیم و اگر بخواهیم قرآنی زندگی کنیم باید تقوا را پیشه کنیم.

وی با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی تمام عیار هستیم و به عنوان استاندار می‌گویم با همین منابع در این استان می توانیم بهتر از اکنون باشیم، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد دارای ظرفیت‌های گردشگری بی‌نظیری در کشور است.

کلانتری ادامه داد: در همین شهرستان گچساران و باشت و دیگر شهرستان ها منابع خوبی  وجود دارد و ظرفیت های گردشگری این استان در کشور واقعا کم نظیر است لیکن گاهی اوقات محدودیتهای مصنوعی و خلاف حق مانع اجرای حق می شود  که در این زمینه بزرگان باید کمک کنند.

وی ابراز کرد: بزرگان این همایش جایگاه برتری دارند و می توانند این همدلی و همزبانی را در جامعه ایجاد کنند و ما مسوولان باید توجه داشته باشیم و ریل را بد تغییر ندهیم چرا که مردم در همه عرصه ها پیشگام هستند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد افزود: در همین گچساران مجموعه‌ای از  اقوام زندگی می‌کنند و تنها ترک و لر نیستند بلکه دیگر اقوام کرد و عرب  و غیره نیز در این شهرستان ساکن هستند و باید همه ظرفیت ها را در این شهر دید.

وی با اشاره به انتخابات پیشرو گفت : انتخابات پروسه ای دارد که در زمان خودش انجام می‌گیرد و امروز اعلام می کنم اجازه نخواهم داد یک رای به نفع قوم و حزبی جابجا شود.

 کلانتری ادامه داد:  رای مردم هم چون ناموس ما است و مطمئن می‌گویم تصمیم گیرنده اصلی مردم هستند و این را با اطمینان خاطر بیان می‌کنم اگر سند شش دانگ همه دنیا را به نام من بزنند از رای مردم پاسداری خواهم کرد.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: امام راحل بیان داشتند که میزان رای ملت است و ما پاسدار این رای مردم  هستیم و تصمیم با رای مردم  است و ما به دنبال مشارکت حداکثری  و حضور همه مردم در انتخابات هستیم.

 وی ادامه داد: امانت دار رای مردم خواهیم بود و کاملا همه مجریان و دست اندارکاران انتخابات در بی طرفی انتخابات انجام وظیفه خواهند کرد و مردم هر تصمیمی بگیرند ما تابع تصمیم مردم خواهیم بود.

منتشر شده در :2019/06/30 - 05:06|شناسه خبر: 40202 309 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه