امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۲:۱۳:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

۸۱۳ فقره وام قرض‌ الحسنه به ایثارگران کهگیلویه وبویراحمدپرداخت شد

رئیس صندوق قرض‌الحسنه شاهدکهگیلویه وبویراحمد از پرداخت ۸۱۳ فقره وام قرض ‌الحسنه به ایثارگران در سه ماه نخست سال ۹۸ خبر داد.

راه ملت: به گزارش خبرنگاران عبدالرحمن رستمی رئیس صندوق قرض الحسنه شاهد کهگیلویه وبویراحمد با اعلام این خبر گفت: در سه ماهه نخست سال ۱۳۹۸ توانستیم تعداد ۸۱۳مورد وام صندوق شاهد به خانواده معظم شهدا و جانبازان و  با تامین اعتبار بالغ بر ۱۳ میلیارد۸۳۶ میلیون تومان پرداخت شد .
وی افزود: بر اساس مجوز بانک مرکزی سقف تسهیلات قرض‌الحسنه در سال ۱۳۹۸ به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال افزایش یافته و اعضای صندوق می‌توانند در صورت دارا بودن شرایط، اعم از پس‌انداز به میزان یک سوم وام درخواستی تا سقف ۲۰۰ میلیون ریال و مانده اقساط کمتر از ۶ ماه از تسهیلات قرض‌الحسنه بهره‌مند شوند.  
رئیس صندوق قرض‌الحسنه شاهد با تأکید بر لزوم جلب رضایتمندی حداکثری جامعه هدف گفت: بعد از پرداخت هر مرحله وام به اعضاء، فرآیند نظرسنجی از طریق ارسال پیامک توسط روابط عمومی این صندوق انجام می‌شود که از بین شرکت‌کنندها در نظرسنجی بیش از ۹۶ درصد اعضا از عملکرد صندوق قرض‌الحسنه شاهد رضایت داشته‌اند.
 
وی ادامه داد: بر اساس آسیب شناسی و تماس‌های برقرار شده با اعضای ناراضی مشخص شد پایین بودن سقف تسهیلات قابل ارائه مهمترین دلیل نارضایتی آنها بوده است که این مهم بر اساس قوانین و مقررات بانک مرکزی اجرا شده و امکان تخطی از آن وجود ندارد.
ضمن اینکه اعضایی که عدم اطلاع از میزان پس‌انداز و مانده خود را علت نارضایتی‌شان اعلام کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق قرض‌الحسنه شاهد و عضویت در آن از خدمات اینترنت بانک وب‌سایت بهره‌مند شوند.
منتشر شده در :2019/07/11 - 10:07|شناسه خبر: 40608 646 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه