امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۲۷:۳۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

رئیس ستاد اقشار بسیج کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو به عنوان رئیس ستاد اقشار بسیج در سپاه فتح معرفی شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت در این آیین حجت الاسلام والمسلمین حکمتی نیک با تبریک دهه کرامت گفت : حدیث سلسله الذهب در زمان های مختلف روایت شده است و توحید و وحدانیت به خداوند دژ محکمی در روز حساب است.

وی با بیان اینکه اعتقاد به توحید از اصول و مبانی مسلمانان می باشد گفت: توحید و ولایت از اعتقادات مسلمانان و شیعیان بوده و باید در راه آن گام برداشت .

سرتیپ دوم پاسدار حمید خرم دل در آئین معارفه رئیس ستاد اقشار بسیج با تبریک ولادت امام رضا ع و دهه کرامت گفت : سپاه از دو بخش بسیج با ۲۲ قشر و مجموعه سپاه که وظیفه پشتیبانی را برعهده دارند تشکیل شده است.

خرم دل با بیان اینکه دشمن بدنبال دست یابی به گلوگاه های کشور و براندازی انقلاب می باشد گفت : رهبری ، ارمان و مردم از داشته های اصلی یک انقلاب بوده و از ابتدای انقلاب تا کنون رهبری با نشان دادن صراط مستقیم و آرمان های انقلاب ، پرچم جمهوری اسلامی را برافراشته نگه داشته و دشمن که همه راه ها و دشمنی هایش را ازموده این بار یکی از داشته های اصلی انقلاب یعنی مردم را نشانه گرفته و با تحریم ، تحریک و فتنه بدنبال براندازی انقلاب است.

وی ابراز داشت در سالهای گذشته ۲ شبکه ماهواره ای وجود داشت اما الان دشمن بالغ بر ۲۰۰ شبکه ماهواره ای بر علیه انقلاب و مردم راه انداخته است .
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت اقشار بسیج فرمانده ای برای هم افزایی و اتحاد مردم است و می تواند در این راستا گام بردارند تا دشمن نتواند دشمنی خود را در مقابل مردم ایجاد کند.

جمشید ارسلان جو در این نشست گفت: هدفم خدمت به مردم ،اعتلای اهداف بسیج ، ایجاد اتحاد بین اقشار مختلف و مقابله با فتنه انگیزی دشمنان انقلاب می باشد .

وی ابراز داشت امید وارم در این منصب بتوانیم باری از دوش مردم بردارم

منتشر شده در :2019/07/15 - 09:07|شناسه خبر: 40696 472 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه