امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۲۸:۲۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دستگاههای متولی فرهنگ در تقویت هنجارها و باورهای مردم مسئولند /دانشگاه بهترین مرجع شناسایی اسیب های اجتماعی است

فرماندار کهگیلویه با مسئول دانستن مدیران در تزریق روحیه نشاط به جامعه برمدیریت افکار عمومی به عنوان یک اصل در احساس امنیت اجتماعی تاکید کرد

راه ملت: به گزارش راه ملت :فرماندار در جلسه کارگروه ارتقا امنیت اجتماعی و حقوق شهروندی شهرستان با نفی نمایشی بودن جلسات تبیینی – اجتماعی تصریح کرد:برخی مدیران در این جلسات به تشریح عماکرد ذاتی دستگاه خود می پردازند و از نمود خلاقیت و تدبیر متناسب با موضوع مغفول می مانند که این پذیرفتی نیست.

وی افزود :تحول در مسائل و موضوعات اجتماعی باید بصورت کارگروه و عملیاتی گردد.

علیرضا اتابک گفت:گام برداشتن در جهت رفع اسیب های اجتماعی و سلامت جامعه با همکاری و تعامل در همه جبهه ها و با تلاش رهبران فکری ،نخبگان و صاحبان فکر و اندیشه میسر خواهد شد.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: دستگاههای متولی فرهنگ در تقویت هنجارها و باورهای جامعه مسئولند و دغدغه مندی مبتنی بر پزوهش های علمی است که ما را به اهداف و ارمان ها نزدیک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه اسیب های اجتماعی هر زمان زاییده تکنولوزی مربوط به زمان خود است لزوم برنامه ریزی های مدون و ارائه راهکارهای جدید و متناسب با شرایط را یادآور شد.

علیرضا اتابک استفاده از ظرفیت دانشگاهها در شناسایی فرصت ها و تهدیدها ی اجتماعی را مهم خواند وافزود:رسالت دانشگاه صرفا ارائه مدرک و گواهی تحصیلی نیست رسالت واقعی دانشگاه سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی در راستای شاخص های فرهنگی کشور و جامعه است.

رئیس شورای اجتماعی کهگیلویه با توجه به ویزگی مردمی بودن سازمانهای مردم نهاد و ضریب پذیرش انها از سوی جامعه ارتباط دستگاههای اجرایی با این تشکل ها را اثربخش توصیف کرد و از ادارات خواست در راستای اجرای بهتر برنامه هایشان و نهادینه کردن هنجارها و مصادیق فرهنگ از انها استفاده کنند .

فرماندار کهگیلویه با تاکید بر مصادیق حقوق شهروندی در محیط ادارات و نحوه خدمات دهی انها تصریح کرد:حفظ کرامت انسانی در سیستم اداری از تعهدات سیستم و از حقوق مردم بر مسئولانشان است که باید متناسب با نوع خدمات ان دستگاه ادا گردد.

وی با مسئول دانستن مدیران در تزریق روحیه نشاط به جامعه بر مدیریت افکار عمومی بعنوان مهمترین اصل در احساس امنیت اجتماعی تاکید کرد .

 

 

منتشر شده در :2019/08/07 - 03:08|شناسه خبر: 41137 468 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه