امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۲۷:۲۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام تبریک فرمانده سپاه کهگیلویه به مناسبت روز خبرنگار

خبرنگار با اطلاع رسانی صحیح، صریح و سریع از بروز و اشاعه شایعات جلوگیری کرده و در افزایش میزان اقبال و اعتماد عمومی، نقشی سازنده و اصلی ایفا می نماید.

راه ملت: سید حمزه محقق زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه طی پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

در متن محقق آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ن والقلم و ما یسطرون

حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی):
هر حادثه وقتی در چهاردیواریِ سکوت و بی اعتنایی و غفلت قرار بگیرد، خواهد مُرد و فراموش خواهد شد. پایدار شدن حوادث بستگی دارد به این که مبلّغان و خبررسانانی امین، صادق و با انگیزه داشته باشند.

هفدهم مردادماه، یادآور خاطره بزرگ مرد عرصه اطلاع رسانی شهید محمود صارمی است. این روز یادآور مجاهدتهای مردان و زنان حقیقت طلبی است که با هدف روایت حقیقت،بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

خبرنگار، فقط یک واژه نیست، بلکه یک راه است و خبرنگاری نیز تنها یک شغل نبوده، بلکه شخصیتی است جریان ساز که ریشه در تاریخ و جریان های تاریخ ساز بشری دارد. در دنیای کنونی با وجود تکنولوژی های ارتباطی پیشرفته و متعدد در امر دستیابی سریع به اطلاعات و منابع، کسب اطلاعات موثق و قابل اطمینان در مورد وضعیت سیاسی اجتماعی، امنیتی و فرهنگی جامعه و انتشار آنها فرآیندی بسیار دشوار و در عین حال ضروری و حیاتی است.

خبرنگار با اطلاع رسانی صحیح، صریح و سریع از بروز و اشاعه شایعات جلوگیری کرده و در افزایش میزان اقبال و اعتماد عمومی، نقشی سازنده و اصلی ایفا می نماید.

زبانش گویای وجدان عمومی بشریت و بیانش روشنی بخش هر واقعیت و حقیقت بوده و نگاهش چون آفتاب روشنگر و هستی بخش در امر رسانه و خبرآفرینی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای خبرنگار، فرا رسیدن روز خبرنگار، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه پیشگامان و تلاشگران عرصه رسانه و اطلاع رسانی خصوصا خبرنگاران پرتلاش شهرستان کهگیلویه تبریک عرض نموده، و از خداوند متعال توفیق ایفای نقش خطیرتان را در خدمتگزاری هرچه بیشتر به مردم و اعتلای میهن اسلامی ایران خواستارم.

وسلام

سرهنگ‌دوم پاسدار سیدحمزه محقق زاده
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه

منتشر شده در :2019/08/08 - 02:08|شناسه خبر: 41197 507 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه