امروز :دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۲۲:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام های تسلیت مسؤولین سیاسی و چهره های مختلف استانی در پی درگذشت آ میراحمد تقوی

کهگیلویه بزرگ در غم از دست دادن عالمی ربانی و بزرگ به سوگ نشست.

راه ملت: به گزارش راه ملت، در می درگذشت حجت الاسلام و المسلمین آمیر احمد تقوی مسؤولین سیاسی و چهره های مختلف استانی با نوشتن پیامی این ضایعه عظیم را تسلیت گفتند.

متن این پیام ها به شرح زیر می باشد:

 

انا لله و انا الیه الراجعون
ارتحال عالم ربانی فقیه وارسته مرحوم حضرت حجت الاسلام والمسلمین امیر احمد تقوی که در عین ساده زیستی حیات پر برکت خود را صرف هدایت ،ترویج فرهنگ اسلامی ،خدمت به مردم شریف کهگیلویه نمود موجب تاثر و تالم خاطر گردید.
اینجانب رحلت ان عالم و فقیه فاضل را به اراتمندان ،روحانیت معزز،حوزه های علمیه،مردم شریف شهرستان کهگیلویه و بازماندگان و وابستگان ایشان تسلیت عرض نموده ؛علو درجات و رحمت واسعه الهی برای ان فقیه ارزشمند از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

علیرضا اتابک /فرماندار شهرستان کهگیلویه

 

 

«انا لله و انا الیه راجعون»

«اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه، لا یسدها شیء الی یوم القیامه»

خبر ارتحال عالم وارسته و ربانی حضرت حجه الاسلام والمسلمین حاج سید میر احمد تقوی(ره) موجی از غم و اندوه را بر خطه جنوب بالاخص استان کهگیلویه و بویراحمد و رهروان علم و اخلاق و حوزه های علمیه مستولی نمود و موجبات تألم و تأثر فراوان گردید.

آن عالم دینی در طول عمر پر برکت خویش منشأ خدمات فراوانی از قبیل: ترویج و تبیین دین مبین اسلام، ارشاد جامعه، اصلاح ذات البین، حمایت و مساعدت در تأسیس مساجد و حسینیه ها به ویژه حوزه علمیه و تربیت طلاب و مبلغان دین و اخلاق بوده است که ان شاءالله به عنوان باقیات و صالحات نزد خدای متعال محفوظ هستند.

اینجانب با قلبی آکنده از غم و اندوه، عروج ملکوتی آن عالم دینی و شخصیت وارسته و ممتاز را به حضور عموم مردم، خاصه طلاب و روحانیت و بیت مکرم آن فقید سعید تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

برای آن عالم به معبود پیوسته هم نشینی با اولیاء الله و علو درجات را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

عدل هاشمی پور

نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه، بهمنی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ

خبر ارتحال عالم ربانی ، معلم اخلاق و روحانی ساده زیست حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید میراحمد تقوی “رحمت الله علیه” که به حق بازمانده ای از روحانیت اصیل و خدمتگذار شیعه بودند و سالیان متمادی از عمر با برکت خود را در راه ترویج معارف اسلامی صرف خدمت به عالم تشیع نمودند ؛ موجب تاسف وتالم فراوان گردید.

اینجانب در کمال تأسف ضایعه فقدان آن عالم جلیل القدر را به حوزه‌های علمیه کشور ، بیت مکرم و فرزندان محترم ایشان ، سادات جلیل القدر و مردم فهیم، متدین و ولایتمدار استان کهگیلویه وبویراحمد تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزدمنان برای آن مرحوم مغفرت و رحمت الهی و حشر با ائمه‌اطهار (ع) مسألت می نمایم.

غلام محمد زارعی
نماینده مردم شریف بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی

 

 

انا لله و انا الیه راجعون

قال رسول الله (ص): اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء .

خبر ارتحال فقیه عالی قدر مرحوم حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب حاج آقا «آمیراحمد تقوی مقدم»(طاب ثرات) که منشاء خدمات و برکاتی برای حوزه های مختلف اجتماع و منطقه بودند موجب تألم و تأثر عمیق جامعه ی انقلابی، شهید پرور و محب اهل بیت استان کهگیلویه و بویراحمد و بلکه خارج از استان گردید.

آن فقید سعید در طول مبارزاتی که بر علیه حکومت ظلم و جبر طاغوت داشت پس از انقلاب و در سال های دفاع مقدس در لباس بسیجی در جبهه های جنگ در کنار رزمندگان حضور می یافت و علاوه بر وظیفه ی طلبگی خویش ، از نظام و کشور اسلامی به دفاع پرداخت.

اینجانب صمیمانه این ضایعه ی مؤلمه را به محضر حضرت بقیت الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفدا، مقام معظم رهبری ، مراجع عظام تقلید ، حوزه های علمیه ،بیت شریف آن بزرگوار و همه ی ارادتمندان آن عزیز فقید تسلیت عرض می نمایم.

از خداوند منان شادی روح آن مرحوم را در کنار جدش رسول الله (ص) و صبر و سلامت را برای خانواده ی داغدارش مسألت می نمایم.

غلامرضا مزارعی

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد

 

 

انّا لله و انّا الیه راجعون’ إِنَّ الَّذینَ آمَنوا وَالَّذینَ هاجَروا وَجاهَدوا فی سَبیلِ اللَّهِ أُولٰئِکَ یَرجونَ رَحمَتَ اللَّهِ ۚ وَاللَّهُ غَفورٌ رَحیمٌ  
خبر ارتحال عالم ربانی حضرت ایت الله آمیراحمدتقوی مقدم باعث تاسف وتالم فراوان گردید.
نام بلند آوازه ایشان به پیوست مبارزات خستگی ‌ناپذیر پیش از انقلاب اسلامی و خدمات بی‌شائبه پس از آن در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی ایران مضبوط و در پیشگاه خدای متعال مأجور و مشکور خواهد بود. 
رزمندگان وایثارگران غیور استان کهگیلویه وبویراحمد خاطرات حضور آن عزیز را در جبهه‌های نبرد حق بر علیه باطل به یاد دارند و مردم شریف کهگیلویه بزرگ ، خطبه‌های دشمن‌شکن و وحدت‌ بخش آن عالم واراسته را هرگز فراموش نخواهند کرد. 
 فقدان این پدر معنوی و فقیه بزرگوار که زندگی زاهدانه خود را مصروف تبلیغ عقاید، شریعت و اخلاق گذراند، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر و دردناک برای استان کهگیلویه وبویراحمد است. 

اینجانب به نمایندگی از خانواده معظم شهدا ،جانبازان وآزادگان سرافراز  ارتحال یار دیرین امام و رهبری را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید و حوزه‌های علمیه، و بیت شریف آن مرحوم و عموم مردم شهیدپرور استان تسلیت عرض نموده و از درگاه خدای متعال، علو درجات و حشر با اولیاء و صالحین برای آن عالم ربانی وصبر واجر جزیل برای  خاندان محترم و بالاخص فرزندان وارسته و گرامیشان خواستاریم.

سید منصور موسوی 

مدیرکل بیناد شهید وامور ایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد

 

 

الذین اصابتهم مصیبه قالوا انالله و انالیه راجعون

خبر درگذشت یکی از بزرگان دینی، عالمی وارسته حضرت حجه الاسلام والمسلمین میراحمد تقوی همه دوستداران انقلاب، دین و خاصه مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد را به ماتم نشاند. 

تاریخ هیچگاه اخلاص و قاطعیتش در مقابل مسؤلین محلی و ملی را فراموش نخواهد کرد. شخصیتی که در دیدار با امام راحل با تواضع، خود را شایسته امام جمعه شدن نمی دانست در دیدار با رهبر معظم انقلاب نیز با قاطعیت از عدم عدالت محوری استاندار وقت در جلسه رسمی سخن می گفت و در دیدار با رئیس جمهور وقت مرحوم آیه اله هاشمی رفسنجانی بجای تشکر در افتتاح سد کوثر با طنزهای بی نظیرش کار دولت و او را بی اعتنایی محض به حقوق کهگیلویه و بویراحمد دانست.

پندهای حکیمانه اش در تاریخ به نیکی ثبت شده اند. آمیراحمد از جنس حقیقی مردم، فروتن و با تقوی بود استعداد، هوش و نبوغش در هر محفلی همه را به شگفتی وا می داشت. مطالبه گری حقوق مردم استان بعد از آیت اله ملک حسینی بزرگ او را به پدر معنوی دیار کهگیلویه بزرگ تبدیل کرده بود. حقیقتا قلم در بیان خصائل و سجایای اخلاقی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی این انسانِ وارسته قاصر است.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب، روحانیت معزز و مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن عالم ربانی علو درجات و برای بیت شریف ایشان و سایر بازماندگان صبر و اجر جمیل مسئلت می نمایم. روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

داود راهزادی

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد

 

انا لله و انا الیه راجعون
در کمال احترام به روح بلند و ملکوتی حضرت آیت الله آ میر احمد تقوی (ره) از سلاله پاک و مطهر ائمه اطهار(س) درود میفرستم.
رحلت این انسان کامل، بزرگ مصلح اجتماعی، کنشگر پیشتاز عرصه فرهنگی، عالم ربانی، فرهیخته و فرزانه ، روحانی متواضع ، شجاع، مردمی و ساده زیست ، متنفذ فاضل و متقی حضرت آیت الله العظمی آمیراحمد تقوی (ره) را به تمامی اقشار مردم شریف و قدردان استان کهگیلویه و بویراحمد بویژه اهالی شهرستان های کهگیلویه بزرگ و علی الخصوص بازماندگان این روحانی جلیل القدر تسلیت و تعزیت عرض نموده و از ایزد منان آرزوی مغفرت برای این عزیز سفر کرده، حشر با اجداد طاهرینش و صبر و شکیبایی برای سایر بازماندگان مسئلت دارم.
سید خدادوست موسوی
فرماندار لنده

 

 

بِسۡمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِیمِ

 انا لله و انا الیه راجعون
ارتحال عالم جلیل القدر،فقیه عالی مقام حضرت حجه الاسلام والمسلمین آ سیداحمد تقوی موسس حوزه علمیه شهرستان کهگیلویه موجب تاسف و تاثر گردید.

آن  عالم ربانی، عمر پر برکت خویش را در راه تحصیل و تدریس علوم و معارف دینی و تربیت فرزندان کهگیلویه و بویراحمد گذراند، حب به وطن، ساده زیستی و طهارت نفس ایشان زبانزده عام و خاص بود و باید الگویی برای همگان باشد.

  این مصیبت جانسوز را به محضر مقدس حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری ، مراجع عظام تقلید(دامت برکاتهم)، مردم ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد،  خاندان آن مرحوم به ویژه سادات معظم و شاگردان ایشان تسلیت گفته، و از درگاه الهی علو درجات برای آن فقید سعید و صبر توام با اجر را برای بازماندگان مسئلت می نمایم.

سعادت صالحی نیا 
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد

 

 

اناللّه و انا الیه راجعون
با تأثر و اندوه فراوان خبر ارتحال عالم ربانی ، عبد صالح خدا ، اسوه صبر وتقوا و توکل حضرت حجه الاسلام و المسلمین آمیر احمد تقوی رحمه الله علیه باعث حزن و اندوه و به ماتم نشستن مؤمنین و ارادتمندان شد .
نورانیت ، صراحت لهجه و حریت ، ضرب المثل های نغز ، خدمات فراوان مادی ومعنوی ، نفوذ کلام و تربیت شاگردان فراوان پدر معنوی کهگیلویه بزرگ و مؤسس حوزه علمیه دهدشت بعد از عمری برکت و خدمت و عزت در یاد وخاطره مرتبطین وارادتمندان ماندگار است .
اینجانب مصیبت فقدان استاد فقیدم که حیات معنوی و علمی خود را مدیون ایشان میدانم به محضر مقدس امام عصر ، مقام معظم رهبری ، سادات جلیل القدر ، ارادتمندان ، شاگردان ، بالاخص فرزندان مکرم آن عالم مجاهد ومدافع مکتب اهل بیت تسلیت و تعزیت عرض می کنم .
از خداوند منان برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم .
حشره الله مع اجداده الطاهرین .

یوسف عمرانی نژاد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت

 

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
إذا ماتَ‌ العالِمُ‌ ثُلِمَ‌ فِی الإِسلامِ‌ ثُلمَهٌ‌ لا یَسُدُّها شَیءٌ إلى یَومِ‌ القِیامَهِ‌
خبر ارتحال عالم مجاهد و مخلص حضرت حجت الاسلام و المسلمین آمیر احمد تقوی “رحمت الله علیه” که عمر گرانبهای خود را صرف تعلیم و تعلم و خدمت به دین و مکتب اهل بیت علیهم السلام و مردم نمود، موجب تاثر و اندوه فراوان گردید.

خدمات برجسته علمی_تبلیغی، تاسیس حوزه علمیه مبارکه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) دهدشت که به عنوان باقیات الصالحات و یادگار ماندگار و پایگاه مستحکم و پرفیض علمی آن عالم فرزانه محسوب می شود و پرورش شاگردان فراوان ، در کنار تقوا، تهجد، اخلاص، زهد، و ساده زیستی کم نظیر این عالم ربانی و نیز مردمداری، سابقه مبارزاتی، تعهد و خدمات انقلابی و پشتیبانی و حضور مستمر در مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی، شخصیت جامعی از ایشان ساخته بود.

بی شک فقدان این روحانی برجسته جنوب کشور و پدر معنوی کهگیلویه بزرگ مصیبتی اندوه بار و ثلمه ای بزرگ و ضایعه ای جانکاه است.

اینجانب ارتحال ملکوتی آن عالم عامل و پارسا را به محضر مبارک امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ؛ مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) ؛ عموم مردم متدین و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد ؛ حوزه های علمیه ؛ شاگردان ؛ ارادتمندان ؛ و همه وابستگان بالاخص به فرزندان مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و رحمت و مغفرت الهی و علو درجات ایشان و حشر با اولیاءالله و اجداد طاهرینشان را از خداوند متعال مسالت می کنم.

سید جواد خاضع
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

((إذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثلمه، لا یسدها شیء إلى یوم القیامه ))
با کمال تاسف و تاثر؛ ارتحال عالم ربانی، مبارز، امانتدار صدیق، و یاردیرین امام وانقلاب و رهبری، حضرت حجت الاسلام والمسلمین میر احمد تقوی را که طی عمر پربرکت خود منشأ برکات و خدمات فراوان بودند، به پیشگاه امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، حوزه های علمیه و بیت شریف ایشان تسلیت عرض می کنم.
برای این فقیه جلیل القدر و ژرف نگر که از مروجین مکتب اسلام ناب محمدی(ص) ومکتب روح بخش تشیع بود رحمت و رضوان واسعه الهی و برای بازماندگان صبرو اجر جزیل از درگاه خداوند متعال خواستارم.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه
در سپاه فتح استان کهگلویه و بویراحمد
حجت الاسلام والمسلمین سیروس حکمتی نیک
۱۳۹۸/۰۵/۲۴

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

رحلت عالم ربانی، معلم اخلاق، عارف جلیل القدر و مجاهد عظیم الشأن مرحوم «حجت الاسلام و المسلمین آمیر احمد تقوی» را به بیت مکرّم، فرزندان و وابستگان ایشان و بالاخص مردم شریف و ولایتمدار استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض می نمایم.

بدون تردید فقدان این شخصیت ممتاز که منشا خدمات ارزشمندی برای نظام جمهوری اسلامی بوده اند، ضایعه‌ای جبران ناپذیر برای جامعه دینی استان است که امیدواریم شاگردان آن عالم ربانی راه این بزرگ را تداوم بخشند.

از خداوند متعال غفران و رحمت برای آن عالم وارسته و صبر و اجر برای همه بازماندگان و وابستگان ایشان را خواستارم.

جبار کیانی پور
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم
اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء الی یوم القیامه

ارتحال عالم ربانی ، روحانی وارسته ، حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید میراحمد تقوی موجب تاثر و تالم خاطر فراوان گردید .

ایشان از نخستین روزهای انقلاب اسلامی همراه با رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و همگام با مقام معظم رهبری و در کنار مردم بزرگوار استان کهگیلویه و بویراحمد و بالاخص مردم شهرستان کهگیلویه در مسیر پیشبرد اهداف انقلاب گام برداشته و منشاء اثرات خیر و برکات فراوانی در سطح استان و جنوب کشور بوده است .

این فقیه وارسته ، عمر با برکت خویش را در راه اعتلاء و تعالی نام بلند اسلام ، آموزه های دینی و اسلامی ، مکتب اهل بیت ( علیهم السلام) و آرمان های انقلاب و نظام اسلامی سپری نمود و شاگردان و علاقمندان فراوانی از فیض وجودی و نورانیت خود بهره مند نمود.

اینجانب ، این مصیبت را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، بیت معظم ایشان ، حوزه های علمیه استان و شهرستان کهگیلویه ، شاگردان، مریدان ، علاقمندان و ارادتمندان ایشان و همه مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت عرض نموده ، صبر و اجر آرزومندم و برای آن عالم ربانی ، رحمت واسعه الهی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد
سرتیپ دوم پاسدار مهدی انصاری

 

 

خبر ارتحال آیت الله امیر احمد تقوی (رضوان الله علیه) موجب تأثر و تأسف فراوان گردید. آن بزرگوار سالیان متمادی از عمر شریفشان را در راه ترویج معارف ائمه هدی علیهم السلام و خدمت به اهل علم و عموم مؤمنین صرف نمودند، و به حق از خدمتگزارانی صادق دین و مذهب بودند.

اینجانب ضایعه فقدان آن عالم جلیل القدر را به بیت معظم ایشان، حوزه علمیه ی استان و مردم شریف کهگیلویه بزرگ تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقید سعید علو درجات و برای همه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.

علی داودی مهر
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد

 

 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
إذا ماتَ‌ العالِمُ‌ ثُلِمَ‌ فِی الإِسلامِ‌ ثُلمَهٌ‌ لا یَسُدُّها شَیءٌ إلى یَومِ‌ القِیامَهِ‌
ارتحال عالم جلیل القدر، فقیه عالی مقام ، مجاهد مخلص حضرت حجت الاسلام و المسلمین آمیر احمد تقوی “رحمت الله علیه ” موجب تاسف و تاثر گردید.

آن عالم ربانی، عمر پر برکت خویش را در راه تحصیل و تدریس علوم و معارف دینی  و تربیت نفوس مستعده و تعمیق معارف اسلامی گذراند و اشتهار ایشان به ساده زیستی و طهارت نفس زبانزد خاص و عام بود.

 ایشان عمر پرثمری را به تربیت نفوس، تهذیب نفس و ترویج معارف اهل بیت (علیهم السلام) صرف نمود. امید است ثمره این تلاش ها باقیات صالحات ارزشمندی برای آن فقیه بزرگوار باشد.

 سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد  این مصیبت جانسوز را به محضر مقدس حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری ، مراجع عظام تقلید(دامت برکاتهم) ،عموم مردم متدین و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد ؛ حوزه های علمیه ؛ شاگردان ؛ ارادتمندان ؛  و همه وابستگان بالاخص به فرزندان مکرم ایشان  تسلیت عرض نموده و  از درگاه الهی علو درجات برای آن فقید سعید و صبر توام با اجر را برای بازماندگان مسئلت می نماید.
روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

 

 

بسم اللله الرحمن الرحیم
انالله واناالیه راجعون
اذا ماتَ العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء.
با تاسف وتاثر فراوان خبر درگذشت عالم عامل حضرت آیت الله میر احمد تقوی،مردم مومن و انقلابی استان کهکیلویه و بویراحمد و منطقه را در غم واندوه فرو برد.
فقدان این عالم والا مقام و خدمات با ارزش ایشان به دین مبین و نظام اسلامی در استان بر هیچ کس پوشیده نیست و برای همیشه در اذهان جامعه باقی خواهد ماند.
ایشان در کمال ساده زیستی با اهتمام فراوان به خدمت طلاب،فضلا و شیفتگان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام)پرداخت و با اخلاص و تواضع همواره در کنار مردم،بالاخص مردم کهگیلویه بود تا آنگاه که ندای حق فرا رسید و دعوت حق را لبیک گفت.
بدین وسیله ضمن تسلیت به محضر امام عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) و همه علما و فرهیختگان،تمام اقشار استان و اردتمندان ایشان،از خداوند منان برای آن عالم ربانی علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان صبر جمیل را آرزومندیم.
اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

 

 

محضر مبارک حضرت حجت الاسلام حاج سید حسین )( سید مجتی )تقوی مقدم سلام علیکم رحلت جانسوز وغم انگیز عالم متعبد فقیه مجاهد استوره تقوی حضرت حجت الاسلام اسید میراحمد تقوی مقدم ابوی بزرگ ومدافع اهلبیت را ازصمیم قلب تسلیت عرض می کنم وجود شخصیت کم نظیر وبی بدیل ان مرحوم آرام بخش دلهای خسته ورنجور مردم متدین خطه جنوب الخصوص استان کهگیلویه وبویراحمد وبل اخص منطقه ثلاث بوده وهمواره پناهگاه دلدادگان اهلیت وعاشقان ال الله بود ه است ازخداوند حی قیوم برای ان مرحوم سفرکرده غفران الهی وسعادت وسربلندی وبقای عمر برای بازماندگان خواستارم انشااله باوجود فرزندانی صالح مثل جنابابعالی ادامه دهنده راه پرخیر برکت ان فقید سعید باشید مردم مومن وولایت مدار شهرستان لنده ضمن تسلیت به محضر جنابعالی آماده پیروی ازرهنمودهای فرزند خلف وصالح آن سید صحیح وسالم وعالم وارسته می باشند خداوندا به همه ماها توفیق پیروی وهمراهی سلسله جلیله وراث حضرت زهرا س را عنایت فرماید اردتمند

عطب اله اهنجان

عضو شورای اسلامی شهرستان لنده واستان کهگیلویه وبویراحمد

 

 

انالله و انا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ اَلْمُؤْمِنُ اَلْفَقِیهُ ثُلِمَ فِی اَلْإِسْلاَمِ ثُلْمَهٌ لاَ یَسُدُّهَا شَیْءٌ

وقتی عالمی فقیه، فوت کند در اسلام رخنه و حفره‌ای ایجاد می‌شود که هیچ چیزی نمی‌تواند جای آن را پر کند.

ارتحال جانگداز عالم ربانی
حضرت آمیراحمدتقوی
(رضوان الله تعالی علیه) که عمری با برکت سرشار از معنویت و تهذیب و گامهای پیوسته در سلوک الی الله همراه با مجاهدتی کم نظیر در تربیت نفوس مستعد و دل های
مشتاق داشت. مصیبتی اندوه بار و ثلمه ای بزرگ برای جامعه ایران اسلامی و به ویژه مردم شهرستان کهگیلویه است.
با نهایت تاسف و تالم این ضایعه مؤلمه را به محضر حضرت ولی عصر (عج) ، مقام عظمای ولایت و رهبری ، علما و روحانیون وسادات رضاتوفیق و اقشار مختلف مردم متدین
استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه بازماندگان و بیت مکرم آن عالم ربانی و شیفتگان محضرش تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات روح بلند آن مجتهد والا مقام را مسئلت می نمایم.

رامین چرومی

روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم
اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه، لا یسدها شیء الی یوم القیامه.
خبر ارتحال عالم ربانی،فقیه وارسته و ساده زیست، حضرت آیت الله آمیر احمد تقوی رضوان الله علیه موجب حزن و اندوه عامه مردم قدرشناس استان کهگیلویه وبویراحمد گردید. اینجانب به عنوان یکی از شاگردان و ارادتمندان آن مرحوم ، این ضایعه عظمی را به همه دوستداران، ارادتمندان و خانواده ایشان به ویژه فرزندان اندیشمندش آقایان حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید حسین تقوی و دکتر سید مصطفی تقوی تسلیت عرض نموده برای آن فقید سعید علو درجات و برای همه بازماندگان اجر و صبر مسئلت دارم. انشاالله خداوند سبحان روح آن مرحوم را با اجداد طاهرین و شهدای کربلا محشور فرماید.

دکتر سید عبد المجید اجتهادی

مدیرکل پیشگیری و نظارت بر امور قاچاق کالا وارز سازمان تعزیرات حکومتی

 

 

انالله و اناالیه راجعون 
درگذشت عالم جلیل القدر جناب حجت‌الاسلام والمسلمین حاج امیر احمد تقوی  رحمه‌الله‌علیه را به خاندان مکرم، بازماندگان،. حوزه علمیه شهر دهدشت  و نیز به ارادتمندان و شاگردان آن مرحوم و به همه‌ی مردم مؤمن و انقلابی و قدر شناس کهگیلویه بزرگ تسلیت عرض نموده  و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت مینمایم
محمدعلی رهامی
رئیس هیئت ورزشهای همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ إِذَا مَاتَ‏ الْعَالِمُ ثُلِمَ‏ فِی الْإَسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ
‏فقدان عالم ،عارف وارسته و ربانی حضرت آیت الله آمیر احمد تقوی که از علمای شجاع ،انقلابی و مبارزین نهضت اسلامی بوده و از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی همواره در تمامی صحنه های حساس انقلاب حضور فعال و موثر داشته،صدمه ای جبران ناپذیر و ضایعه ای بزرگ است.
ارتحال این عالم ربانی که عمر با برکت خویش را در مسیر مجاهده و تهذیب نفس سپری نموده و سالیان متمادی حوزه های علمیه و طلاب علوم دینی و دانشگاهیان از وجود ایشان بهرمنده بودند را به پیشگاه امام عصر (عج) و رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، حوزه ی علمیه، تمامی ارادتمندان و عموم مردم شریف استان کهگیلویه و بویر احمد به ویژه اهالی شریف و ولایت مدار کهگیلویه تسلیت عرض میکنم، از خداوند متعال مسئلت دارم که روح ملکوتی ایشان را با امام حسین (ع) و شهیدان کربلا مشحور گرداند.

دکتر حسین اسماعیلی رییس دانشگاه ازاد اسلامی گچساران

 

 

انالله واناالیه راجعون 
درنهایت تالم وتاثرفراوان ارتحال جانسوز وجانگداز عالم ربانی اندیشمند فرزانه حضرت حجه السلام والمسلمین آمیر احمد تقوی (ره)مبارزخستگی ناپذیربرعلیه حکومت شاهنشاهی نماد معنوی کهگیلویه بزرگ و تربیت کننده ی بسیاری از جوانان دیار ومنطقه رابه مردم شریف ،قدرشناس و نجیب استان کهگیلویه و بویراحمد؛ روحانیت معظم و معززوسادات رضا توفیق وخصوصا به 

بیت مکرم آن فقیدسعیدتسلیت وتعزیت عرض مینماییم .

روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره)شهر سوق

 

 

انالله و انا الیه راجعون 
خبر درگدشت حجت‌الاسلام و المسلمین آمیراحمد تقوی موجب تأثر و تأسف فراوان گردید. آن بزرگوار سالیان متمادی از عمر شریفشان را در راه ترویج معارف ائمه هدی علیهم السلام و خدمت به اهل علم و مؤمنین شهرستان کهگیلویه صرف نمودند، و به حق از خدمتگزارانی صادق دین و مذهب بودند. خدمات آن روحانی وارسته در شهرستان کهگیلویه و ترویج و نشر معارف نورانی اهل البیت علیهم‌السلام و تربیت شاگردانی فاضل، خاطره ‌ای ماندگار از آن عالم بزرگوار باقی خواهد گذاشت.
 اینجانب ضایعه فقدان آن عالم جلیل القدر را تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقید سعید علو درجات و برای همه بازماندگان صبر جمیل و أجر جزیل مسألت دارم.

لطف الله مسعودی 
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان کهگیلویه و بویراحمد

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت عالم وارسته و ربانی،روحانی ساده زیست حجت الاسلام والمسلمین آ میر احمد تقوی( ره) که در طول عمر با برکت خود زهد و تقوا را پیشه کرده بود موجب تاثر و تالم شدید خاطر گردید. بزرگ مردی از جنس ایمان و تقوای الهی که تمام عمر خود را جهت نشر دین و هدایت و ارشاد جامعه نمود. بی شک خدمات ارزنده و مثمرثمر آن عالم و مجاهد نستو در کهگیلویه بر کسی پوشیده نیست و خاطره ای ماندگار از آن ستوده بزرگ باقی خواهد ماند.اینجانب این ضایعه اسفناک را به محضر امام عصر( عج)، رهبر فرزانه انقلاب، مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد و بیت مکرم ایشان و حوزه های علمیه سراسر کشور تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند رحمان، غفران و رحمت الهی برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی برای منسوبین خواهانم.

دکتر محمد طاها خادمی رئیس بیمارستان امام خمینی ره دهدشت

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

قَالَ الِاِمامُ الصادقُ علیه السلامُ: إِذَا مَاتَ العالمُ اَلْمُؤْمِنُ ثُلِمَ فِی اَلْإِسْلاَمِ ثُلْمَهٌ لاَ یَسُدُّهَا شَیْءٌ

خبر رحلت عالم ربانی ،مجاهد انقلابی،روحانی مردمی مرحوم حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج میر احمد تقوی موجب تاثر و تالم همگان گردید.

این ضایعه اسفناک را به حوزه های علمیه و علماء اعلام ،مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد، استانهای همجوار، سادات مکرم بویژه سادات محترم رضا توفیق، خانواده متدین، مذهبی و عالم پرور تقوی علی الخصوص فرزندان دانشمند، عالم و فرهنگی ایشان تسلیت عرض نموده، برای روح آن سعید فقید غفران و رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.

رحمن خادم مدیر عامل شرکت
گاز کهگیلویه و بویراحمد

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم ربانی، مجاهد نستوه و فقیه عالیقدر حضرت آیت الله آقای آمیر احمد تقوی مقدم (ره) ضایعه ای جبران ناپذیر است.

این شخصیت بزرگوار همیشه رضایت الهی، توجه به مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم را مورد عنایت قرار دادند و با تیکه بر الطاف خداوندی همواره سربلند بودند.

اینجانب ضایعه فوت و فقدان ایشان را به محضر مقام معظم رهبری ، مراجع عظام تقلید، علما و فضلای مکرم، حوزه‌های علمیه، ملت قدرشناس ایران و بویژه بیت محترم ایشان تسلیت می‌گویم و از بارگاه ایزد منان برای آن عالم پرهیزگار غفران الهی و همجواری با اجداد مطهرشان و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

جمالی
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار

 

(بسم الله الرحمن الرحیم )

قال رسول الله (صلی الله علیه و آله): إذا مات العالم ثلم فی‌الإسلام ثَلمه لایسدّها شیء إلی یوم القیامه

خبرارتحال عالم ربانی، مجاهدنستوه ،اسوه زهد و پارسایی ، حضرت آیت الله آمیر احمد تقوی رحمت الله علیه که سالهای متمادی عمر پرخیرو برکت خویش رادرراه خدمت به اسلام خاصه مکتب اهل بیت علیهم السلام و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صرف نموداند موجب تالم وتاثر فراوان گردید.
ایشان درطول عمرشریف خویش از هیج کوششی درراه خدمت به دین ومردم دریغ ننموده وهمواره اسوه اخلاق عملی برای عموم مردم خطه جنوب خاصه استان کهگیلویه وبویراحمد بوده وهستند.
ازجمله خدمات برجسته این عالم وارسته .
۱_تاسیس حوزه های علمیه بردارن وخواهران ازاوایل انقلاب درشهردهدشت به عنوان پایگاه مستحکم وپرفیض علمی وعملی آن عالم فرزانه که باتربیت وپرورش صدها شاگرد خدمات فراوان وکم نظیری رابه کشور ومنطقه ارئه نموده است.

۲_بازسازی بقعه امام زاده واجب التعظیم وتکریم سیدمحمود علیه السلام درمنطقه ای سعب العبور که خودسبب خدمات وخیرات فراوان برای آن منطه گردید.
۳_تاسیس دهها مسجد.حسینیه ،غسالخانه و…درمناطق مختلف خاصه حوزه گرمسیری استان
دستگیری وگره گشایی ازکارمردم مظلوم منطقه ،درکنار تهجد ،اخلاص ،زهد وساده زیستی کم نظیر ،مردم داری واصلاح ذات البین وسابقه مبارزاتی ، پشتیبانی و حضور مستمر در مراسمات و مناسبت های مختلف انقلاب اسلامی وعموم مردم منطقه
الگویی جامع وماندگار از ایشان ساخته ودرتاریخ ثبت وضبط نموده است.
مدیریت و مدارس حوزه های علمیه خواهران استان ارتحال ملکوتی آن عالم عامل وپارسا رابه محضر مبارک امام عصر عج الله تعالی فرجه الشریف ،مقام معظم رهبری ،عموم مردم متدین و انقلابی استان حوزه های علمیه ،شاگردان وارادتمندان وهمه بستگان خاصه بیت مکرم ایشان بالاخص فاضل ارجمند حضرت حجه الاسلام والمسلمین سیدحسین تقوی حفظه الله وجناب دکتر مصطفی نجفی دانشمندفرهیخته تسلیت عرض می نماییم برای آن عالم به معبود پیوسته هم نشینی با اولیاء الله وعلو درجات وصبر برای بازمانگان را از خداوند سبحان مسألت داریم. 

 محمد جواد جعفری مهر 

مدیر حوزه علمیه خواهران استان

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم 
انالله و انا الیه راجعون
ارتحال عالم جلیل القدر آیت الله آمیراحمد تقوی از روحانیون برجسته استان که سابقه دیرینه ای در تبلیغ شعائر اسلامی در حوزه‌های مختلف داشت موجب تاسف و تاثر فراوان شد.
آن روحانی عظیم الشان عمر پر برکت خود را صرف اعتلای اسلام و نشر و ترویج معارف دینی نمود و گام بلندی در راه روشنگری و بصیرت افزایی جامعه برداشتند و بی شک، یاد و نقش برجسته آن مرحوم مغفور در ذهن مردم مومن و قدرشناس استان ماندگار خواهد شد.
اینجانب این ضایعه را محضر خانواده، بازماندگان، علما و مردم استان تسلیت گفته و از خداوند متعال علوّ درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل و اجر جزیل برای بیت شریفشان مسألت دارم.
                                                                                               

جعفر گوهرگانی
معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد

 

خبر درگذشت روحانی و عالم جلیل القدر و مبارز نستوه ، حجت الاسلام والمسلمین حاج میراحمد تقوی باعث تاسف و تالم فراوان گردید .
آن سید بزرگوار در طول عمر پربرکت خویش منشا خدمات فراوانی بود و بدون شک این خدمات و آثار معنوی بر جای مانده از وجود ارزشمند و روحانی ایشان در اذهان مردم ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد ماندگار خواهد بود .
اینجانب درگذشت اندوهبار آن روحانی فاضل و استاد اخلاق را به محضر شریف حضرت ولی عصر ( عج) ، مقام معظم رهبری ، حوزه های علمیه ، مردم ولایت مدار استان و خطه کهگیلویه و بیت شریف و معزز ایشان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند بزرگ برای آن مرحوم رحمت واسعه و برای بازماندگان و دوستداران ایشان صبر در این مصیبت را آرزومندم.

 

انالله و اناالیه راجعون
ارتحال عالم جلیل القدر حضرت حجه الاسلام حاج امیر احمد تقوی موجب تاسف و تاثر گردید.
آن عالم ربانی، عمر پر برکت خویش را در راه تحصیل و تدریس علوم و معارف دینی و تربیت نفوس مستعده و تعمیق معارف اسلامی گذراند و اشتهار ایشان به ساده زیستی و طهارت نفس زبانزد خاص و عام بود.
اینجانب این مصیبت جانسوز را به محضر مقدس حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری ، مراجع عظام تقلید(دامت برکاتهم) ، مردم شریف و قدر شناس کهگیلویه بزرگ و خاندان آن مرحوم به ویژه شاگردان ایشان تسلیت گفته، از درگاه الهی علو درجات برای آن فقید سعید و صبر توام با اجر را برای بازماندگان مسئلت می نمایم.
سید محمدتقی علوی
مدیرکل ورزش و جوانان استان

 

خبر در حال بروزرسانی می باشد….

منتشر شده در :2019/08/15 - 12:08|شناسه خبر: 41331 553 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه