امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۱:۱۶:۱۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مددجویان بهزیستی استان خدمات درمانی رایگان دریافت می کنند

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعدادی از پزشکان جامعه اسلامی پزشکی استان به صورت رایگان به معلولان و افراد معرفی شده بهزیستی استان در مناطق محروم خدمات پزشکی ارائه می کنند.

راه ملت: به گزارش راه ملت از یاسوج، سید آیت الله افشار مهر در نشست با سید علی ساداتی رئیس جامعه اسلامی پزشکی استان اظهار داشت: رسیدگی سریع به مشکلات مردم از وظایف اصلی ما است.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه تلاش بهزیستی خدمت به جامعه هدف در چارچوب قانون است، عنوان کرد: توانمندسازی مددجویان در اولویت کاری ما قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه یکی از گام های اولیه برای توانمندسازی جامعه هدف ارتقای سطح آگاهی و آموزش آنهاست، گفت: در این راستا و با انجام فعالیت های جهادی از سوی جامعه پزشکی استان تفاهم نامه ای منعقد شد.

افشار تصریح کرد: این آموزش ها با تمرکز بیشتری در مناطق محروم ارائه می شود.

وی افزود: این آموزش ها در قالب طرح های پیشگیری از آسیب های اجتماعی، آموزش مهارت های زندگی پیش از ازدواج، تاب آوری و اجرای برنامه های نشاط اجتماعی به جامعه هدف ارائه خواهد شد.

افشار بیان کرد: براساس این تفاهم نامه خدمات پزشکی نیز به صورت رایگان به مددجویان این سازمان در مناطق محروم ارائه می شود.

منتشر شده در :2019/08/20 - 02:08|شناسه خبر: 41669 580 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه