امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۴:۰۲:۴۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد توسط اوقاف کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت عیدغدیر

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت عیدغدیر ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد توسط اوقاف استان آزاد و به کانون خانواده بازمی‌گردند.

راه ملت: به گزارش راه ملت حجت‌الاسلام قاسم مومنی‌شاد، با تبریک عید غدیر اظهار کرد: مراسم جشن عید غدیر در ۱۲ بقعه شاخص کهگیلویه و بویراحمد با برنامه جشن و برپایی ایستگاه صلواتی برگزار شد که این مراسم امشب بعد از نماز مغرب و عشا در امامزاده مختار(ع) برگزار می‌شود.

 

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به مناسبت عید غدیر روز گذشته همایش بانوان ولایی در آستان مقدس امامزاده آقامیر دهدشت با سخنرانی امام جمعه شهر دهدشت برگزار شد.

 

وی با اشاره به برپایی کاروان‌های شادی گفت: کاروان‌های شادی از مرکز کهگیلویه به سمت امامزاده آقا میر دهدشت و از یاسوج به سمت امامزاده مختار(ع) برپا شد.

 

این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود به تعهد سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد اشاره کرد و گفت: تعهد سازمان ۲۸۰ زندانی بود که سهم استان آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد است.

 

مومنی‌شاد عنوان کرد: این ۱۵ زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت عید غدیر توسط اوقاف و امور خیریه آزاد و به کانون خانواده بازمی‌گردند که مقدمات اولیه صورت گرفته منابع مالی مورد نیاز تامین شده و ظرف یکی دو روز آینده طی مراسم باشکوهی آزاد می‌شوند.

 

وی در پایان از خیرین و افرادی که دارای تمکن مالی مناسبی هستند خواست با مشارکت در این کار خداپسندانه و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شادی را به خانواده‌های این افراد هدیه کنند./فارس

منتشر شده در :2019/08/20 - 08:08|شناسه خبر: 41674 497 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه