امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۵:۲۱:۴۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

توجه ویژه استاندار برای ارتقای جایگاه مدیریتی زنان در استان

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: استاندار توجه ویژه ای نسبت به ارتقای جایگاه مدیریتی زنان در استان دارد.

راه ملت: به گزارش راه ملت از یاسوج آذر صفایی نیا در نشست تشریح برنامه های هفت دولت، اظهار داشت: خبرنگاران خدمات و زحمات دولتمردان را به خوبی و در سطح جامعه به مردم انتقال می دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مهم‌ترین وظیفه مسئولان خدمت صادقانه، شفاف سازی و بیان این خدمات به مردم است.

وی در بخش دیگری از سخنانش از حسن نظر و توجه استاندار به حوزه بانوان تقدیر و تشکر کرد و افزود: زنان ۵۰ درصد جامعه ایران را تشکیل می دهند و مقام ارشد اجرایی استان نه در شعار بلکه در عمل اثبات کردند که برنامه های هدفمندی برای ارتقای جایگاه مدیریتی زنان را در دستور کار دارند.

 

صفایی نیا تاکید کرد: توجه و اهمیت به جایگاه زنان همواره باید در سطح جامعه به ویژه در این ایام برای مردم تبیین و تشریح شود.

 

وی تصریح کرد: رئیس جمهور دولت تدبیر و امید به طور مستمر نسبت به افزایش سهم زنان در مدیریت اجرایی تاکید داشتند و امید است باتوجه به نگاه خاص استاندار به جامعه زنان این رویه مطلوب نیز در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داشته باشد.

منتشر شده در :2019/08/25 - 05:08|شناسه خبر: 41740 457 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه