امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۵۰:۳۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تبیین معارف حسینی و اهداف نهضت امام حسین(علیه‌السلام)در سوگواره بصیرت عاشورایی

تبیین معارف حسینی و اهداف نهضت امام حسین(علیه‌السلام) با رویکرد امربه‌معروف و نهی از منکر و ظلم‌ستیزی از جمله اهداف اوقاف و امور خیریه در برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی می باشد.

راه ملت: به گزارش راه ملت رامین چرومی روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به تشریح اهداف اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی پرداخت.

رامین چرومی گفت: عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی ‌، تعظیم شعائر اسلامی و حمایت از هیئات مذهبی، معرفی خدمات و برکات موقوفات و ترویج فرهنگ وقف با اجرای امینانه نیات واقفان، تبیین معارف حسینی و اهداف نهضت امام حسین(علیه‌السلام) با رویکرد امربه‌معروف و نهی از منکر و ظلم‌ستیزی از جمله اهداف اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی می باشد.

روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بیان کرد :ویژه برنامه های لبیک یا حسین(ع)، شیرخوارگان حسینی(ع)، احلی من العسل، تاسوعا و عاشورا حسینی و رهروان زینبی از جمله ویژه برنامه های سوگواره بصیرت عاشورایی می باشد که در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود.

منتشر شده در :2019/09/01 - 01:09|شناسه خبر: 41938 381 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه