امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۲۴:۰۶

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

اعزام ۲۵ پزشک متخصص به مناطق محروم شهرستان بویراحمد/بی توجهی در اجرای مصوبات پذیرفتنی نیست

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: ۲۵ دندانپزشک و چشم پزشک در مناطق محروم بخش های مارگون و لوداب به مدت ۳ ماه به مردم این مناطق خدمات پزشکی ارائه می دهند.

راه ملت: به گزارش راه ملت از یاسوج شاهرخ کناری در نشست هماهنگی برای حضور خیرین نورآوران سلامت در بخش های لوداب و مارگون، اظهار داشت: بدون شک منطقه مارگون محروم ترین نقطه شهرستان بویراحمد نیست ولی موارد متعددی از شاخص ها از جمله وجود جمعیت متمرکز بسیار در این منطقه موجب انتخاب مارگون شد.

فرماندار بویراحمد خطاب به مدیران تاکید کرد: از امروز به مدت ۵ روز مدیران گزارش اقدامات خود را به صورت روزانه به حوزه معاونت عمرانی استانداری ارائه دهند.

وی گفت: انتظار می رود حوزه استانداری به عنوام نهاد حاکمیتی با مدیرانی که از اجرای مصوبات این نشست خودداری می کنند، برخورد کنند.

کناری بر آمادگی کامل دستگاه های اجرایی برای استقبال و فراهم ساختن زیرساخت های حضور این تیم سیار جراحی تاکید کرد و افزود: باتوجه به در پیش بودن فصل سرما راهدارخانه مارگون تجهیز و بروز شود.

وی خواستار تامین سیستم گرمایشی در چادرهای هلال احمر برای استقرار در منطقه شد و گفت: کمیته امداد و سالن های ورزشی نیز به امکانات لازم گرمایشی مجهز شوند.

کناری ابراز کرد: بخشدار مارگون بر نحوه تهیه غذا و وسایل ایاب و ذهاب تیم پزشکی نظارت کامل داشته باشد و شماره رابطان برای تمامی دستگاه های اجرایی ارسال شود تا از هرگونه بی نظمی در خدمات رسانی جلوگیری شود.

فرماندار بویراحمد تاکید کرد: حضور این تیم خیریه دندانپزشکی و چشم پزشکی در این مناطق فرصت مناسبی برای خدمت رسانی به اقشار کمتر برخوردار است و باید با همدلی و همکاری از این فرصت پیش آماده به خوبی استفاده کنیم.

منتشر شده در :2019/09/02 - 02:09|شناسه خبر: 41961 406 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه