امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۴۹:۰۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

شروع دوباره تب فوتبال در کهگیلویه

سوت آغاز فصل جدید لیگ دسته سوم برای نماینده کهگیلویه بعد از کلی فراز و نشیب پنج شنبه به صدا در می‌آید.

راه ملت: به گزارش خبرنگار راه ملت در دهدشت، می‌گویند برای ترک عادت به ۲۱ روز زمان احتیاج است, این جمله معروف را البته نمی‌توان به همه عادت‌ها تسری داد, چون برای فراموشی برخی چیز‌ها گذشت یک ماه و دو ماه و یک فصل و دو فصل اکتفا نمی‌کند. بعضی چیزها  وصله تن می‌شوند؛ چسبناک و جدایی ناپذیر, آن قدر که اگر شما هم بخواهید، او شما را رها نمی‌کند. حتی اگر سال‌ها هم بگذرد پیگیرش می‌مانید و منتظر! مثل فوتبال دهدشت که ۲۱ روز نه؛ هزاران روز از آخرین حضور فوتبال کهگیلویه در سطح بالای فوتبال کشور می‌گذرد اما حواس‌ها پرت که نشد هیچ؛ اتفاقاً طرفدرانش را تشنه‌تر و هوشیارتر از قبل برای بازگشت کرده است.

 

عادت فوتبال عجیب است, مثل داستان‌های عاشقانه قاعده و قانونی ندارد, راه طول و دراز و هر لحظه ممکن است اتفاقی جدید و غیرقابل پیش‌بینی رخ دهد. برنده و بازنده‌اش مشخص نیست, هیچ تیمی احساس امنیت ندارد. این موارد در ایران البته دو چندان است, برخی ورزشگاه‌ها برای میزبانی از مسابقات یا آماده نیستند یا در دقیقه ۹۰ خود را برای برگزاری رسانده‌اند. بعضی‌ تیم‌ها هم از همین ابتدا کفگیرشان به ته دیگ خورده و برای نیاز‌های اولیه هم پولی در بساط ندارند.

 

با این حال اما هواداران فوتبال در کهگیلویه سراپا گوش هستند تا سوت آغاز لیگ دسته سوم کشوری زده شود و دوباره تبِ فوتبال در کهگیلویه داغ شود. اتفاقی که شاید با تاخیر و مشکلات دیگر طول کشید اما می‌توان امیدوار بود خوب ادامه پیدا کند و خوب به پایان برسد.

 

تیم فوتبال تام کهگیلویه که در فصل قبل در رقابتهای لیگ استانی کهگیلویه و بویراحمد عنوان قهرمانی و جایزه حضور در رقابتهای لیگ دسته سوم کشور را بدست آورده بود برای اولین دیدار خود باید راهی شیراز شود.

تام برای شروع راه خود باید به مصاف عقاب شیراز برود، تا حداقل برای هفته اول نتواند جلوی هواداران خود بازی کند.

این دیدار روز پنج شنبه ۱۴ شهریور ۹۸ و از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه در ورزشگاه نیروی هوایی شیراز برگزار می شود.

 

بر اساس گزارش راه ملت در این دوره از رقابتها تیم ها در ۵ گروه ۱۳ تیمی تقسیم شدند که در پایان مرحله اول مسابقات تیم های اول و دوم هر گروه به صورت مستقیم به مرحله دوم صعود خواهند کرد.

تیم تام کهگیلویه در گروه چهار این رقابتها با تیم های: کوثر مهران ایران،بویراحمد یاسوج، بهزیستی لرستان، پرسپولیس دزفول، افتخار شرافت شوشتر، استقلال ماهشهر، رز موکت بروجن، المپیک درون، غلامی کرمانشاه، شاهین بندرعامری و استقلال بنه گز همگروه است.

منتشر شده در :2019/09/02 - 08:09|شناسه خبر: 41997 716 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه