امروز :شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۰۵:۳۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مدیون خون و جان فشانی شهدا هستیم/خانواده شهدا از بزرگترین سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند

سردار مهدی انصاری ؛ فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه معاون نیروی انسانی و رئیس دایره ایثارگران این فرماندهی با خانواده شهید والا مقام ” بارانی” در شهر یاسوج گفت : شهیدان با نثار جان خود، امنیت را برای مردم کشورمان رقم زدند و مدیون خون و جان فشانی آنها هستیم .

راه ملت: به گزارش راه ملت و به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سردار مهدی انصاری عصر روز گذشته در دیدار با خانواده شهید والا مقام اسحاق بارانی ضمن تسلیت ماه محرم طی سخنانی اظهار کرد : امیدوارم خدمتگزار خانواده معزز شهدا و ادامه دهنده راه شهیدان باشیم .

وی با بیان اینکه حامل پیام و سلام مقام معظم رهبری به خانواده شهدای ناجا هستم ، ادامه داد : برای اینکه که توفیق خدمت و عرض ادب به خانواده شهدا و ایثارگران نصیب شده باید خداوند را شکرگذار باشیم.

سردار انصاری در ادامه گفت : خانواده شهدا اسوه صبر و استقامت و از بزرگترین سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد صبر و شکیبایی خانواده های شهدا ، ایثارگران و جانبازان را قابل تجلیل دانست و گفت : حضور در جمع بازماندگان شهدا افتخاری بزرگ و ارزشمند است که نصیب ما شده است .

منتشر شده در :2019/09/05 - 12:09|شناسه خبر: 42070 530 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه