امروز :چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۶:۳۳:۲۸

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برای سومین سال متوالی شرکت آب منطقه ای استان دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد

دستگاه‌های برتر کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره شهید رجایی با حضور اعضای شوری اداری و اصحاب رسانه معرفی و شرکت آب منطقه ای استان برای سومین سال متوالی در گروه شرکت ها، بیمه ها و بانک ها به عنوان دستگاه برتر انتخاب شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، احمد عباسیان رئیس گروه بازرسی و مدیریت عملکرد شرکت گفت: در سال جاری ۷۶ دستگاه اجرایی در ۵ گروه زیربنایی و تولیدی، دستگاه علمی -فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و قضایی، شرکت‌ها، بیمه‌ها و بانک‌ها و دستگاه‌های حمایتی، سلامت و بهداشت تقسیم شدند ، که شرکت آب منطقه ای استان در بین شرکت ها، بیمه ها و بانک ها حائز رتبه برتر شد .

وی در ادامه یادآور شد : این شرکت در بین ۷۶ دستگاه اجرایی استان موفق به اخذ کامل امتیاز شاخص‌های اختصاصی شد که این موفقیت مرهون تلاش همه همکاران بالاخص مدیر عامل و هیئت مدیره می باشد.

 

در ادامه این مراسم لوح تقدیری با امضاء استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اهداء شد.

در این لوح آمده است :
جناب آقای مهندس علی داودی مهر
مدیر عامل محترم شرکت سهامی آب منطقه ای استان
با سلام و احترام
ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی به طور دقیق و مستمر ضمن بهبود عملکرد، موجب پاسخگویی و ارتقاء اعتماد عمومی به عملکرد آنها خواهد شد، به همین منظور عملکرد سال ۱۳۹۷ دستگاههای اجرایی استان در دو بُعد شاخص های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار گرفت و بر اساس نتایج مربوطه ستاد جشنواره شهید رجایی استان آن دستگاه را به عنوان دستگاه برتر استان در گروه شرکت ها ، بانک ها و بیمه ها برگزید. بدینوسیله از تلاش های ارزشمند و قابل تحسین جنابعالی، مدیران، کارشناسان و کارکنان آن دستگاه در کسب این موفقیت تشکر و قدردانی می نماییم. امید است با استعانت از ایزد منان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج ) با استمرار تلاش ها شاهد توفیقات روز افزون آن دستگاه در انجام بهتر وظایف و ماموریت های محوله باشیم.

 

 

 

 

 

منتشر شده در :2019/09/22 - 11:09|شناسه خبر: 42561 517 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه