امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۵۴:۱۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

دیدار جانشین فرمانده سپاه فتح و مدیر بسیج رسانه استان با مدیرکل صدا و سیمای دنا

جانشین فرمانده سپاه فتح به همراه مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس با مدیرکل صدا و سیمای دنا دیدار کردند.

راه ملت: به گزارش راه ملت از یاسوج، به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه نگاه روز شبکه دنا به صورت زنده میزبان جناب سرهنگ انصاری جانشین فرمانده سپاه فتح بود. سرهنگ انصاری که خود از یادگاران دفاع مقدس می باشد در خصوص رشادت ها و دلاوری های رزمندگان کشورمان به ویژه رزمندگان شجاع استان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس مطالبی بیان کرد.

پس از پخش این برنامه زنده، انصاری؛ جانشین فرمانده سپاه فتح و رضایی؛ مسئول بسیج رسانه استان با دکتر رئوف، مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

انصاری ضمن معرفی مسئول جدید بسیج رسانه سپاه فتح به مدیر کل صدا و سیما نسبت به جنگ رسانه ای دشمن علیه اعتقادات مردم کشورمان اشاره کرد و گفت: جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی باید روز بروز بیشتر تقویت شود تا بتوانیم همچون گذشته نقشه های شوم دشمنان کشورمان را نقش بر آب کنیم و در معرفی فرهنگ ناب اسلام و انقلاب موفق تر عمل کنیم.

مدیرکل صدا و سیمای دنا نیز ضمن تبریک به مسئول جدید بسیج رسانه استان به ظرفیت های بسیج رسانه در استان اشاره کرد و گفت ان شالله این ظرفیت در خدمت پیشرفت و رشد استان کهگیلویه و بویراحمد قرار بگیرد.

امیر رئوف در خصوص ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در استان گفت: صدا و سیمای دنا از چند روز قبل به استقبال هفته دفاع مقدس رفته و ضمن برنامه ریزی برای پوشش کامل رویدادهای این هفته، ویژه برنامه های مختلفی متناسب با هفته دفاع مقدس آماده کرده است.

 

در این جلسه مدیر بسیج رسانه سپاه فتح و مدیرکل صدا و سیمای استان بر لزوم اتحاد بیشتر رسانه های استان جهت معرفی ظرفیت ها، مطالبه گری و کمک به افزایش سرعت پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد تاکید کردند.

 

 

 

منتشر شده در :2019/09/25 - 10:09|شناسه خبر: 42676 1169 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه