امروز :پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۷:۰۷:۴۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

برگزاری همایش《بانوان انقلابی》در یاسوج/طرح ارتقای سواد رسانه ای دانش آموزان بسیجی اجرایی می شود

معاون اجرایی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ارتقا سواد رسانه ای دانش آموزان با هدف آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با نحوه استفاده صحیح از ابزارهای ارتباطی، آسیب شناسی و مدیریت مصرف رسانه ها برای دانش آموزان بسیجی استان برگزار می شود.

راه ملت: به گزارش پایگاه خبری راه ملت از یاسوج، سرهنگ پاسدار سعید برومند زاده در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه از ۱۳ تا ۲۵ آبان ماه به نام 《هفته بسیج دانش آموزی》 نامگذاری شده است، اظهار داشت: در این ایام ۲۵ عنوان برنامه و ۱۳۰ برنامه در شهرستان های ۸ گانه استان برگزار می شود.

معاون اجرایی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج دانش آموزی گفت: آذین بندی و فضاسازی مدارس متناسب با دهه آخر ماه صفر، نواختن زنگ ایثار و شهادت، عزاداری هیئت های نوجوانان عاشورایی در بقاع متبرکه به مناسبت سالروز شهادت امام رضا (ع)، اعزام ۱۰ دانش آموز به سومین کنگره ملی آینده سازان و برگزاری یادواره های شهدای دانش آموزی از جمله برنامه های بسیج دانش آموزی در این ایام است.

وی تجلیل از عوامل برگزاری نشست های بصیرتی، دیدار با خانواده شهدای دانش آموز، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا، تشریح و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و …را از دیگر برنامه های این هفته عنوان کرد.

برومند زاده از برگزاری《همایش بانوان انقلابی》در ۱۳ آبان ماه و در شهر یاسوج خبر داد و افزود: تجلیل از دانش آموزان بسیجی، دیدار دانش آموزان نخبه بسیجی با نماینده ولی فقیه، برگزاری اردوی یک روزه و برپایی نمایشگاه عملکرد بسیج دانش آموزی در مدارس نیز در این هفته اجرایی می شود.

مسئول بسیج دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با تاکید بر دانش آموز محور بودن برنامه های هفته بسیج دانش آموزی امسال، عنوان کرد: بدون شک دانش آموزی که امروز بتواند در مدرسه نقش آفرین باشد، در دانشگاه می تواند جریان ساز بوده و در آینده مدیر توانمندی باشد.

سعادت صالحی نیا گفت: دوره آموزشی یاوران ولایت با حضور ۳۰۰ دانش آموز در استان برگزار می شود.

وی تاکید کرد: از هیچ تلاشی برای رشد و ارتقای علمی، فرهنگی و سازندگی دانش آموزان دریغ نمی کنیم.

صالحی نیا با اشاره به اینکه اکنون ۳ نگاه رها شده، فیلتر شده و نگاه مشروط و محدود به فضای مجازی وجود دارد، گفت: بدون شک نگاه مشروط و محدود بهترین نگاه است که در راستای ارتقای سواد رسانه ای دانش آموزان، نهضتی در استان آغاز شده است.

وی از طراحی و تدوین کتابچه ای برای دانش افزایی و سواد رسانه ای خانواده های دانش آموزان در استان خبرداد و افزود: اپلیکیشنی نیز در این خصوص در حال طراحی است.

صالحی نیا با اشاره به اجرای طرح 《شهید بهنام محمدی》 در ۵۴ مدرسه استان، اظهار داشت: این طرح در راستای پیوند عمیق بین مسجد، مدرسه و خانه اجرایی می شود.

منتشر شده در :2019/10/28 - 07:10|شناسه خبر: 43087 828 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه