امروز :پنج شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ساعت : ۲۲:۵۱:۵۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

طرح پویش ملی « ارتقاء نشاط و تندرستی زنان شاغل با ورزش » در استان برگزار شد

با هدف ارتقاء نشاط و تندرستی زنان شاغل «طرح پویش ملی» با حضور بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی استان در محل بوستان بانوان شهر یاسوج برگزار شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت از یاسوج؛ نادیا صداقت مدیر کل اموربانوان و خانواده استانداری کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه این آئین و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: برنامه‏ های متعددی در راستای توسعه ورزش بانوان  جهت فرهنگ سازی و اهمیت بخشی به سلامت زنان در دستور کار داریم

وی با اشاره به اینکه بانوان نیمی از جمعیت جامعه  هستند،عنوان کرد: سلامتی و نشاط بانوان در توسعه سلامت و نشاط  خانواده و جامعه حائز اهمیت است.

صداقت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه این برنامه با همکاری شهرداری یاسوج، اداره کل ورزش و جوانان، فرمانداری بویراحمد و دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، افزود: توسعه ورزش بانوان مستلزم مشارکت دستگاه‏ های اجرایی است که  دفتر امور بانوان نیز در این خصوص برنامه های مختلفی را در دستور کار دارد.

مدیر کل امور بانوان استانداری در خصوص راه اندازی جاده سلامت بانوان، بیان کرد: برای ایجاد این جاده در کنار بوستان بانوان بازدید هایی به اتفاق تعدادی از مسئولان شهرداری صورت گرفته که به زودی راه اندازی و در جهت رفع نواقصات بوستان بانوان اقدامات لازم انجام می شود.

گفتنی است در این پویش برنامه‏ های متعددی از جمله تست فشار خون ،غربال گری سرطان سینه، نرمش و حرکات موزون ورزشی، پیاده روی و مسابقه طناب کشی برگزار و از برندگان با اهدای لوح سپاس و جوایزی تقدیر شد.

احد جمالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مهمان ویژه این آئین بود.

منتشر شده در :2019/11/02 - 08:11|شناسه خبر: 43204 901 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه