امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۰:۲۶:۵۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

تشکیل کمیته بررسی دلایل مرگ تلخ نوزاد یاسوجی در بیمارستان امام سجاد(ع)

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با تشریح جزئیات درمان نوزاد ۲۹ هفته ای در بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج از تشکیل کمیته بررسی دلیل مرگ این نوزاد خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر غلام عباس سبز اظهار داشت: این نوزاد به صورت نارس یعنی در زمان ۲۹ هفته ای به دنیا آمد که از همان روز اول درمان وی در بیمارستان امام سجاد(ع) آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه این نوزاد نارس ۶۳ روز در بیمارستان بستری بوده و مراحل درمان وی انجام می شد، افزود: این بیمار دچار مشکلات متعدد بوده است.

دکتر سبز اظهار  کرد: این بیمار شب گذشته متعاقب استفاده از دستگاه بخور؛ متاسفانه دچار سوختگی حدود ۲۰ درصد شده و علیرغم اقدامات متعدد درمانی صبح امروز درگذشت.

وی خاطرنشان کرد: به محض وقوع این اتفاق به دستور سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کمیته بررسی دلایل مرگ این نوزاد تشکیل و از شب گذشته تاکنون چندین جلسه در این راستا برگزار شده و رسیدگی به موضوع به جد در دستور کار است.

دکتر سبز با ابراز همدردی با خانواده این نوزاد بیان کرد: با کسانی که در موضوع قصور داشته‌اند، بدون هیچ گونه اغماضی برخورد قانونی و قاطع می‌شود و در این زمینه با کسی تعارفی با کسی نداریم و جزئیات بعد از بررسی کامل و دقیق در صورت نیاز اطلاع رسانی می‌شود.

منتشر شده در :2019/11/06 - 06:11|شناسه خبر: 43296 554 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه