امروز :شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۹:۳۵:۵۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ورود دستگاه قضایی استان به موضوع کارخانه‌های شن و ماسه حریم رودخانه بشار

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از ورود دستگاه قضایی به موضوع کارخانه‌های ماسه شویی درحریم رودخانه بشار یاسوج خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت؛ دکتر حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: در سال‌های گذشته به دلیل تخریب وسیع بستر رودخانه بشار توسط ماسه شویی‌ها مقرر شد که این کارخانه‌ها به محل‌های خارج از بستر و حریم رودخانه منتقل شوند.
او با اشاره به اینکه چندین کارخانه ماسه شویی هنوز به خارج از شهر منتقل نشده اند ادامه داد: این امر موجب آلودگی منطقه و نارضایتی عموم مردم شده است.
نگین تاجی عنوان کرد: در راستای اقدامات ونظارت دستگاه قضایی استان، بازدید چند ساعته‌ای با حضور بازرس کل استان و معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، مدیران کل آب منطقه ای، منابع طبیعی و محیط زیست و سازمان صنعت و معدن و تجارت و امور اراضی جهاد کشاورزی از محل سنگ شکن‌ها در حومه شهر یاسوج انجام شد.
او بیان کرد: دراین بازدید میزان واگذاری‌ها به این سنگ شکن ها، تصرفات، وضعیت آلایندگی و همچنین میزان برداشت‌ها و عمق برداشت و تغییراتی که در اکوسیستم منطقه به وجود آمده است، بررسی شد.
نگین تاجی گفت: دراین دیدار برخی مالکان سنگ شکن‌ها با ارائه دلایل و مدارک خود و مجوز‌های صادره در خصوص اقداماتشان توضیحاتی ارائه کردند.
رئیس کل دادگستری این استان افزود: نتایج تحقیقات انجام شده به زودی به دستگاه قضایی اعلام خواهد شد و با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود./باشگاه خبرنگاران
منتشر شده در :2019/11/13 - 11:11|شناسه خبر: 43460 778 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه