امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۳۲:۴۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

وصول ۸۷ درصد مالیات های مصوب استان کهگیلویه و بویراحمد

معاون مالیاتی اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد از وصول ۸۷ درصد مالیات‌های مصوب این استان در ۸ ماهه نخست امسال خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت، نورالله فرجیان در نشست شورای شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: حمایت و تامین اعتبار در راستای واحدیابی مالیاتی ضروری بوده تا ضمن جلوگیری از فرارهای مالیاتی، باوصول به موقع درآمدهای مالیاتی، گام‌های مهم و اساسی در راستای رشد و آبادانی استان برداشته شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: این نشست به منظور بحث و بررسی پیرامون مسائل دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان بصورت ماهانه برگزار می‌شود و در صدد هستیم تا با ارائه گزارش عملکرد ۸ ماهه دستگاه‌های تابعه و شناسایی نقاط قوت و ضعف، گامی مهم و اساسی در راستای بهبود عملکرد برداریم.

غضنفر آرام افزود: در این شرایط حساس اقتصادی وظایف و تکالیف دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی بسیار پر رنگ‌تر و مهم بوده و باید با عزم و همتی مضاعف در راستای حل مشکلات اقتصادی گام برداریم و با رفع موانع تولید برای کاهش نرخ بیکاری، تورم و حل مشکلات اقتصادی حرکت کنیم.

وی هماهنگی و انسجام دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان را بسیار خوب و اثر بخش و نوید بخش تحرک و پویایی در عرصه اقتصاد استان عنوان کرد که منجر به رشد و توسعه اقتصادی استان می‌شود.

آرام ادامه داد: برنامه ریزی و اهتمام برای حمایت از تولید و صنعت استان در راس برنامه‌ها و اولویت‌های کاری دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان قرار دارد تا با کاهش موانع و مشکلات در فرایند فعالیت این بنگاه‌ها خللی وارد نشود و شاهد رونق این شرکت‌ها و بنگاه‌ها در امر تولید و بهبود فضای کسب و کار و رفع مشکل اشتغال باشیم.

وی با تاکید بر حل مشکلات بانکی و تسهیلات واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران در استان خاطرنشان کرد: با توجه به قانون رفع موانع تولید و ستاد تسهیل ضروری است تا نسبت به پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۳۹۸ و نیز تقسیط بدهی‌های این واحدها اقدامات لازم صورت گیرد و از توقیف چرخه تولید و سرمایه گذاری در استان ممانعت شود.

فرحبخش مدیر امور شعب بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: منابع این بانک ۶۲۵۰ میلیارد تومان بوده که تا حالا دوبرابر و در حدود ۱۲۲۰۸ میلیارد تومان مصارف داشته‌ایم.

فرحبخش تصریح کرد: وام ها و تسهیلات این بانک در راستای رشد و توسعه استان پرداخت شده و وصول مطالبات مهمترین مشکل بانک‌ها در وضعیت کنونی است که انتظار می‌رود توجه جدی و حمایت‌های بیشتر برای وصول مطالبات بانکی شود./تسنیم

منتشر شده در :2019/12/17 - 08:12|شناسه خبر: 43856 365 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه