امروز :یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۱۴:۲۱

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

کشف محموله قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در محور یاسوج-اصفهان

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف کالاهای قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال از یکدستگاه کامیون در محور یاسوج-اصفهان خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت و به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سردار “مهدی انصاری” اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله ای قاچاق از یک دستگاه کامیون در محور یاسوج-اصفهان مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان با هماهنگی مقام قضایی ؛ ایست و بازرسی دایر کردند.

وی افزود: مأموران خودروی حامل کالا های قاچاق را توقیف و در بازرسی از این خودرو ۵ هزار و ۸۴۲ عدد لوازم جانبی شبکه رایانه ای فاقد اسناد گمرکی کشف و راننده را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی استان با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۵ میلیارد ریال اعلام کردند خاطرنشان کرد: کالاهای کشف شده به اداره گمرک استان تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل و متهم به مرجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان به شهروندان توصیه کرد: درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

منتشر شده در :2019/12/21 - 02:12|شناسه خبر: 44009 611 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه