امروز :چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۳:۵۲:۲۷

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

مردم آنچه از زبان مطرح شده را با آنچه در فایل صوتی ضبط شده مطابقت بدهند

اقدام غیر حرفه ای سایت خبری تابناک استان کهگیلویه و بویراحمد باعث شد تا حجت الاسلام بزرگواری به حرف های ناگفته خود واکنش نشان دهد.

راه ملت: به گزارش راه ملت از دهدشت، پس از آنکه حجت السلام بزرگواری در مراسم ختم مادر سردار عدل هاشمی پور نماینده مردم حوزه انتخابیه بزرگ سخنرانی کرده بود ،سایت خبری تابناک استان کهگیلویه وبویراحمد در یک اقدام غیر حرفه ای  ،و  در شرایطی که تمامی رسانه های محلی در کهگیلویه وبویراجمد به احترام خانواده هاشمی پور که داغدار فوت والده خود بودند از پرداختن به مسائل انتخاباتی و سیاسی  پرهیز کرده بودند ، در خبری به نقل از حجت السلام بزرگواری به پیروی از عدل هاشمی پور در انتخابات پیش رو خبر داد.

این رسانه نوشته بود :اشاره تلویحی بزرگواری به محتمل بودن برنده شدن عدل هاشمی .

 تابناک در ادامه به نقل از حجت السلام بزرگواری خطاب به هاشمی پور آورده است  :هرکس هر حرفی که میخواهد میزند، شماگوش ندین ،شماکارخودتان را انجام بدهید ،بنده ۸سال از این حرف ها شنیدم ، آخر ۴سال اول  که شد گفتند که بنده رای نمی آورم ،بعد که اومدم در صحنه دیدم که ۶۵هزار رای آوردم ۲۵هزار رای از دور قبل بیشتر رای آوردم.

 

انتشار این مطلب از سوی یک خبرگزاری معتبر بنام تابناک در شرایطی که اکثر مستمعین سخنان حجت السلام بزرگواری  با انتشار خبر بر کذب ان صحه گذاشتند ،اما گمان میرفت شاید در نشست و گفتگوی خصوصی حجت السلام بزرگواری با عدل هاشمی پور چنین مطالبی را مطرح کرده باشند .

اما نماینده سابق مردم حوزه انتخابیه درکهگیلویه بزرگ در این خصوص به رسانه ها  گفت : خوشبختانه فایل صوتی سخنرانی من موجود هست و خیلی آن را ضبط کردند و من مردم را آدرس می دهم به فایل صوتی و آنچه از زبان مطرح شده را با آنچه در فایل صوتی ضبط شده مطابقت بدهند و خودشان قضاوت کنند.

منتشر شده در :2019/12/22 - 03:12|شناسه خبر: 44044 826 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه