امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۳:۱۱:۱۲

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پیام های تسلیت مسئولان استانی و شهرستانی در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

در پی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مسئولان استانی و شهرستانی کهگیلویه و بویراحمد در پیام هایی جداگانه این ضایعه جانسوز را تسلیت گفتند.

راه ملت: به گزارش راه ملت سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پس از عمری مجاهدت، بامداد امروز جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حمله بالگردهای آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید، و به پاس اجر سالها مجاهدت پر افتخار، به دیدار معبود شتافت.

در پی شهادت جانسوز سردار سپهبد سلیمانی مسئولان استانی و شهرستانی کهگیلویه و بویراحمد هر یک در پیامی جداگانه این ضایعه را تسلیت گفتنتد:

 

پیام تسلیت حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت سردار سلیمانی

بسم الله الرحمن الرحیم

《منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا.》
شهادت شیرمرد میدان جهاد و مبارزه، سرباز ولایت مجاهد انقلابی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سرافراز نیروی قدس و همرزمانش را به دست کهنه دشمن ملت و انقلاب اسلامی، آمریکای جنایتکار به محضر مقام معظم رهبری، امت اسلام، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه همرزمانش در جبهه های حق علیه باطل و خانواده معززش تبریک و تسلیت عرض می کنم.
شهید سلیمانی الگویی ارزشمند و بزرگ در دفاع از ارزشهای اسلامی و مرد میدان مبارزه حق علیه باطل سرباز بی نظیر ولایت بود که حضرت احدیت مزد تلاش مستمرش را شهادت قرار داد.
استکبار بد طینت بداند خون این مجاهد فی سبیل الله و مالک اشتر زمانه باعث انسجام و اتحاد بیشتر مجاهدان منطقه علیه استکبار خواهد شد و آثار این خون های به ناحق ریخته در باروری درخت انقلاب اسلامی نمایان خواهد شد.

 

 

پیام تسلیت فرماندار کهگیلویه به مناسبت شهادت سردار سپاه اسلام «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی»

بسم رب الشهدا والصدیقین 
انالله وانا الیه راجعون 

بار دیگر دشمن زبون و تروریست امریکا  با به شهادت رساندن سرباز ولایت و امت اسلام ،سردار انقلاب ،اسلام و ایران حاج قاسم سلیمانی مصیبت بزرگی را به  ایران اسلامی تحمیل کرد و موجب حسرت عمیق یک ملت شد.

اینجانب شهادت فرمانده سر افراز این اسوه شجاعت را خدمت حضرت ولی عصر (عج ) رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی )خانواده بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ملت عزیز ایران بویزه مردم شریف و ولایتمدار  شهرستان کهگیلویه تبریک و تسلیت عرض می نمایم .

از خداوند متعال برای سردار شهید علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر مسالت دارم.

​​علیرضا اتابک 
فرماندار شهرستان کهگیلویه

 

 

پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت سردار سلیمانی

بسم رب الشهداء و الصدیقین

پل شهادت اصلی‌ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ حسین (ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند.

بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصاً حضرت آقا سید الشهداء(ع) در ملکوت اعلی ماوی گزید و از روزی الهی بهره مند گردید.

از آنجا که فرهنگ ایثار و شهادت همواره تقویت‌کننده عزم استوار نیروهای انقلابی و الهام‌بخش هویت ملی ما بوده است، شهادت افتخارآمیز این شهید والامقام به مبارزان راه نفی سلطه و برپایی نظام مبتنی بر عدل و مهرورزی، روحی تازه بخشیده همرزمان وفادارش را در ادامه راه غرورآفرین وی و تحقق اهداف متعالی‌اش مصمم‌تر خواهد ساخت.

اینجانب ضمن محکومیت اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیرو‌های آمریکایی در به شهادت رساندن سردار سپاه اسلام جهادگر میدان مبارزه حق علیه باطل، حاج قاسم سلیمانی، بار دیگر این ضایعه بزرگ را به حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا، ملت بزرگ ایران و مردم ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد و همه همرزمانم ، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

 

 

پیام تسلیت مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد در پی شهادت سردار سلیمانی:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ
هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندار، بلکه زنده‌اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند.( ال عمران)

شهادت سردار بزرگ اسلام، حاج قاسم سلیمانی که عمر با برکت خویش را در راه اسلام و دستاوردهای انقلاب اسلامی تقدیم کرد، جهان اسلام را متاثر کرد و یقیناً شهادت آن پاسدار حریم ولایت و امامت مایه مباهات و افتخار جهان اسلام است و خداوند متعال نیز مزد تلاش چهل ساله اش را که همانا شهادت بود، به وی عطا کرد.
بی شک آمریکا و اسرائیل با این حمله و ترور که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، زوال و نابودی حکومت خود را به جلو انداختند و نیروهای توانمند انقلاب اسلامی که تربیت شدگان مکتب ولایت اند به زودی انتقام خون پاک این شهید بزرگوار را خواهند گرفت.
اینجانب شهادت این سردار عزیز که محور وحدت و مقاومت در منطقه بود را به محضر مقام معظم رهبری، ملت سربلند ایران اسلامی و به ویژه مردم شهید پرور استان کهگیلویه و بویراحمد، تبریک و تسلیت عرض نموده، علو درجات را برای آن یار وفادار به نظام و رهبری و صبر و اجر را برای کلیه بازماندگان از خداوند متعال خواستارم.
علی داودی مهر
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان کهگیلویه و بویراحمد

 

 

پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان:

بسمه تعالی
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ﴿۲۳﴾ از میان مؤمنان مردانى‏ اند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند…
شهادت فرمانده جبهه مقاومت ،رابه ملت بزرگ ایران تبریک تسلیت گفته و با ادامه راه مقاومت حاج قاسم سلیمانی بیش ازپیش با استکبار جهانی و منافقین منطقه ای به مبارز خواهیم پرداخت..
سرهنگ پاسدار امیر عباس آسمند
مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان

 

پیام تسلیت پژمان نیک اقبالی، مدیرکل راه و شهرسازی در پی شهادت سپهد حاج قاسم سلیمانی:

بسم رب‌‌الشهدا و الصدیقین
سحرگاه امروز، ، سردار سرفراز اسلام سردار سپهبدحاج قاسم سلیمانی جوانمردی مخلص، با توطئه شوم مزدوران استکبار به خاک و خون کشیده شد.

شهادت مظلومانه سردار سرافراز اسلام و سرباز ولایت و یاور امت، حاج قاسم سلیمانی موجب تاسف و حسرت عمیق ملت بزرگ و شهید پرور ایران اسلامی شد.

اینجانب با قلبی داغدار، شهادت انسان ساز و تاریخ ساز این بزرگمرد اخلاص و ایثار را به محضر حضرت ولیعصر (عج) و نایب برحقش امام خامنه‌ای وملت بزرگ ایران تسلیت عرض میکنم واز درگاه خداوند متعال برای سردار محبوبمان شهید سلیمانی علو درجات و همنشینی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده معزز و بازماندگان او صبر و اجر مسالت دارم.

 

 

انالله و اناالیه راجعون

خبر شهادت سردار شجاع و سرافراز ، یار ویاور رهبری، حاج قاسم سلیمانی موجب تألم و تأثر خاطر فراوان گردید.

درود خدا بر این سردار رشید و مجاهد فی سبیل الله که عمر پر برکت خویش را در سایه سار قرآن و اهل بیت علیهم السلام به مجاهدت خالصانه در جبهه های متفاوت سپری و همواره در قامت یک فرمانده خردمند، هوشمند و شجاع با نقش آفرینی های برجسته در عرصه‌های صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام، بر مسیر نورانی جهاد و شهادت و ولایت پای فشرد و سرانجام با داشتن دغدغه‌ های زلال و مقدسی همچون دغدغه اسلام، انقلاب، امام و رهبری، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این ضایعه عظیم و غمبار را به مقام معظم رهبری و همه سربازان امام زمان (عج) تسیلت عرض می نمایم.

دکتر کرم جانی پور
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

من المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگ‌مردی در تاریخ معاصر ایران بود که تمام عمر خود را صرف مجاهدت در راه خدا، سربازی ولایت و حفظ امنیت ایران عزیزمان کرد و در نهایت هم به آن‌چه لیاقت و استحقاقش را داشت رسید و در اوج صلابت و محبوبیت، به خیل عظیم یاران شهیدش پیوست.
انقلاب اسلامی و ملت سلحشور ایران به خون شهدای سرافراز خود، استوار است و شهادت سردار سلیمانی و یارانش، این استواری را دوچندان خواهد کرد.
خباثت و پلیدی تروریست های آمریکایی در ترور قهرمان مبارزه با تروریسم و افراط گرایی در عالم سردار سلیمانی بدون تردید درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر می کند و در ادامه ریشه ظلم و تروریست را در این کره خاکی خواهد خشکاند.

اینجانب ضمن محکومیت اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن مجاهد بزرگ، سردار سرفراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از یارانش، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا (مدظله العالی)، نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران اسلامی و خانواده بزرگوار ایشان و نیروهای مقاومت اسلامی و مردم ولایتمدار و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک و تسلیت عرض می نمایم.
من الله التوفیق
رحمن خادم مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد

 

پیام تسلیت مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی
من المومنین رجال صدقوا ما عاهد والله علیه
سخن گفتن از مردی که تمام عمر خود را در گمنامی و مجاهدت های خاموش گذرانده به یقین کار آسانی نیست سال ها باید بگذرد تا کسانی پیدا شوند و بتوانند برخی نقاط ناشناخته ، کارنامه درخشان این مجاهد نستوه را برای افکار عمومی آشکار کنند تا شاید از آن طریق بهتر بدانیم حقایق پنهان از مجاهدت این فرمانده دلیر و شجاع سپاه اسلام را درک کنیم،
شهادت پاداش انسانهای بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی است که نمونه جهاد فی سبیل الله است،
اینجانب ضمن محکومیت اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن جهاد بزرگ سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از یارانش این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا (مدظله العالی)نیروهای مسلح به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مردم بزرگ ایران اسلامی و خانواده بزرگوار ایشان و نیروهای مقاومت اسلامی تبریک وتسلیت میگویم،

 

هیئت رئیسه و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج، با صدور پیامی شهادت سردار سرافراز، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.‌

متن این پیام در ادامه می‌آید:

خبر تلخ و ناگوار شهادت سردار مجاهد و سرافراز ایران و اسلام «حاج قاسم سلیمانی» توسط دولت آمریکا، مردم شریف ایران و همه دوستداران مجاهدت و رهایی مستضعفان جهان را داغدار کرده است.‌

ضایعه شهادت این سردار رشید اسلام را به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مردم ایران و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال برای روان پاک و مطهر او علو درجات و برای بازماندگان معزز و همه هم‌رزمان و همراهان او از درگاه حضرت حق صبر جمیل و اجر جزیل و ادامه ‌راه او را مسألت می‌نماییم.‌

هیئت رئیسه و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج

 

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
ولا تحسبن الَّذین قتلوا فی سبیل اللَّـه أمواتا بل أَحیاء عند ربهم یرزقون

ایران !
سرزمین آزادگان و آزادمردان تاریخ ، سرزمینی که خط سرخ شهادت ، مسیر استقامت و پایداری اش را مرز وطن پرستی و پرچم اقتدار برافراشته است….
ژنرال قاسم سلیمانی
نه اولین و نه آخرین سردار وطن پرست ایرانی ست
ایران وجب به وجب خاکش مدیون رشادت ها و دلیری های سلسله سرداران پاکباخته و فداکاریست که خون سرخ خویش را برای عزت و اقتدار این آب و خاک هدیه داده اند و خواهند داد…
“اندوه فقدان” سردار سلیمانی در برابر آنچه خون پاکش به اسلام ، ایران و بشریت هدیه داد به چشم نخواهد آمد…
امروز ، تروریست های استکباری ، سردار قاسم سلیمانی را حذف نکردند بلکه این روح بلند غرور و شهادت طلبی را به تک تک ایرانیان و مسلمانان هدیه دادند…
امروز میلیونها سردار سلیمانی ، با خون مطهر ، این ؛ اعجوبه نجابت و مقاومت ، این تجسم اقتدار و ایمان و این نماد استکبار ستیزی و مجاهدت در ایران تولید شد تا راهش و مرامش تداوم یابد.
تبریک می گوییم شهادت سرداری را
که ” شهید بودن ” را قبل از ” شهید شدن ” در تاریخ به یادگار گذاشت …
راهش پرروهر ست و روحش شاد ، همانگونه که خود اینچنین مشتاق شهادت بود….
۱۳ دیماه ۱۳۹۸
وحید محمدی تبار
مدیر کل مدیریت بحران استان

 

 

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

شهید والا مقام سردار سلیمانی از شخصیت های مردمی، انقلابی و آزاده میهن عزیزمان ایران اسلامی بود که عمر با برکت خود را صرف دفاع از کیان کشور، حفظ آزادی و امنیت ایران و البته بیداری اسلامی در منطقه برای مقابله با ظلم دشمنان کرده بود.

شهادت او پایان ماجرا نیست، نهضت بیداری اسلامی و مقابله با متعرضان به منطقه و کشور بی تردید جدی تر از قبل دنبال می‌شود و این حماسه تا پیروزی نهایی محور مقاومت اسلامی ادامه خواهد داشت.

اینجانب این ضایعه اندوهبار را به مقام معظم رهبری، خانواده این شهید والامقام،همرزمان و همه ملت بزرگ و شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض نموده و برای روح بلندش علو درجات را از درگاه احدیت مسألت دارم.

فیض اله پاسره
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد

 

سخن گفتن از مردی که تمام عمر خود را در گمنامی و مجاهدت‌های خاموش گذرانده به یقین کار آسانی نیست، سال‌ها باید بگذرد تا کسانی پیدا شوند و بتوانند برخی از نقاط ناشناخته کارنامه درخشان این مجاهد نستوه را برای افکار عمومی آشکار کنند تا شاید از آن طریق بهتر بدانیم حقایق پنهان از مجاهدت‌های این فرمانده دلیر و شجاع سپاه اسلام را درک کنیم.

با این وصف شهادت پاداش انسان‌های بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی است کسی که نمونه واقعی جهاد فی سبیل الله بود و خداوند مهربان نیز مزد تلاش چهل ساله اش را شهادت قرار داد.

خباثت و پلیدی تروریست های آمریکایی در ترور قهرمان مبارزه با تروریسم و افراط گرایی در عالم سردار سلیمانی بدون تردید درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر می کند و در ادامه ریشه ظلم و تروریست را در این کره خاکی خواهد خشکاند.

اینجانب ضمن محکومیت اقدام تروریستی و جنایتکارانه نیروهای آمریکایی در به شهادت رساندن مجاهد بزرگ، سردار سرفراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از یارانش، این ضایعه بزرگ را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا (مدظله العالی)، نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مردم بزرگ ایران اسلامی و خانواده بزرگوار ایشان و نیروهای مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت می گویم.

دکتر کرم جانی پور
دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد

 

 

پیام تسلیت سرهنگ جهان دیماز فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه به مناسبت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی .

بسم رب الشهدا والصدیقین

با مداد روز جمعه مورخه ۹۸/۱۰/۱۳ قبل از طلوع خورشید ستاره ای تابناک از اسمان رشادت ؛جوانمردی، اخلاص،عشق ،به مردم وسرافرا زی ایران اسلامی به دست اهریمنان به خاک وخون کشیده شد سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی که عمری با مجاهدت وایثار وتمام وقت هایش صرف مبارزه با تجاوز ، بی عدالتی وتروریسم شده بود،خود به دست الوده تروریسم های بین المللی به شهادت رسید اینجانب ضمن تسلیت از دست دادن سردار رشید اسلام به همه ظلم ستیزان وسربازان جبهه حق ، رهبر معزم انقلاب وخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وخانواده،معزز ان شهید گرانقدر ،استمرار راه با عزتش را با عظمتی فزون تر ازخداوند بزرگ مسلت دارم.

روحش شاد ویادش گرامی باد

 

 

حجت الاسلام عبدالله نعمتی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه در پیامی شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. 

«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

بسم رب الشهدا و صدیقین

هنر مردان خدا این است که از این زندگی زودگذر و فانی استفاده ابدی و جاودانی نموده و جان خود را تقدیم ذات ربوبی نمایند. سردار سلیمانی نماد بارز عزت ، غیرت ، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود. زندگی سراسر افتخار او بعنوان بخشی از گفتمان انقلاب اسلامی، برای همه آزادی خواهان ، مومنان،فعالان فرهنگی،هیئت های مذهبی و مداحان و همه آحاد جامعه، درس آموز است. اینجانب شهادت تک سوار جهاد فی سبیل الله،مالک اشتر زمان سردار سرداران،سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به محضر مقدس امام زمان(عج) و نائب بر حقش رهبر فرزانه انقلاب و ملت ولایتمدار ایران اسلامی مخصوصا مردم قهرمان و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت و اعزیت عرض می گویم .»

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُواْ مَا عَاهَدُواْ اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى‏ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبْدِیلاً.
از میان مؤمنان مردانى هستند که آنچه را با خداوند پیمان بسته بودند صادقانه وفا کردند (و خود را آماده‏ جهاد نمودند)، برخى از آنان پیمانشان را عمل کردند (و به شهادت رسیدند) و بعضى دیگر در انتظار (شهادت) هستند، و هرگز (عقیده و پیمان خود را) تغییر ندادند.(سوره احزاب آیه ۲۳)

▪حاج قاسم یکی از نسل سرداران تاریخ ایران،شهیدی زنده در میان ما که سی سال پس از پایان جنگ به شهادت رسید. سردار مادرزاد ملت بود، که همیشه برای “مولفه قلوبهم”می کوشید ژنرالی که بر هر دوهنر جنگ و صلح مسلط بود کسی که برای صلح جنگ میکرد، او برای ایران و تمامی انسانهای دربند منطقه می جنگید ،برای ایمان و برای انسان،برای عمق راهبردی ایران دور از مرزهای میهن با دشمنان ایران جنگید تا ما همسایه داعش نشویم. حاج قاسم بعنوان یک شیعه علی(ع) با همه ایمان و اخلاص به انسان فکر. می کرد و بهمین خاطر شهید مبارزه با جنایتکارترین کشوردنیا یعنی آمریکا شد .

حاج قاسم سردار دلهاست که محبتش در قلب ایرانیان غیرتمند و با ایمان و آزادگان جهان است. حلولی از اراده خداوند بود که به دلیل خلوص تقوی و جهاد در راه بنده گان ستم دیده اش در رفیع ترین جایگاه قرار دارد .

شهادت مظلومانه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت ولی عصر (عج)،رهبر معظم انقلاب اسلامی، محور پیروز مقاومت و همه امت اسلامی بویژه ملت قدرشناس ایران اسلامی و خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گوییم و از درگاه حضرت حق، علو درجات را برای آن مجاهد فی سبیل الله که عهد خود با خدایش را صادقانه وفا کرد، مسالت می نمایم.

بی تردید شهادت مظلومانه و دور از وطن این سرباز رشید جهان اسلام به دست تروریسم دولتی آمریکای جنایتکار، انسجام و وحدت یکپارچه جهان اسلام،همبستگی ملی و پیروزی نهایی مقاومت را به دنبال خواهد داشت.▪.

ریاست و پرسنل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کهگیلویه 

منتشر شده در :2020/01/03 - 12:01|شناسه خبر: 44376 642 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه