امروز :سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۸:۱۶:۰۵

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

با حکم سرپرست ميراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان:

سرپرست معاونت گردشگری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

طی حکمی از سوی مجید صفایی سرپرست میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد محمد حسین‌زاده به‌عنوان سرپرست معاونت گردشگری این اداره‌کل منصوب شد.

راه ملت: به گزارش راه ملت و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، آیین تکریم و معارفه معاون قدیم و جدید گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز دوشنبه ۲۳ دی‌ماه در سالن جلسات این اداره‌کل برگزار شد.

در  این آیین از زحمات سلمان خوشقدم‌پور تقدیر و محمد حسین‌زاده به عنوان سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

محمد حسین‌زاده رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بویراحمد،مسئول واحد حقوقی و املاک اداره‌کل و مسئولیت پیگیری امور تشکل‌های مردم نهاد اداره‌کل را در کارنامه کاری خود دارد.

حسین‌زاده دارای مدرک کارشناسی گردشگری و کارشناسی ارشد حقوق است و بیش از ۱۸ سال سابقه خدمت در اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد دارد.

 همچنین در این آیین از خدمات فرشاد قربانی معاون پیشین توسعه و مدیریت اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد.

منتشر شده در :2020/01/13 - 07:01|شناسه خبر: 44755 661 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه