امروز :شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۹:۴۸:۰۳

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

پایان مشکلات گازرسانی به امامزاده سید محمود(ع) چاروسا تا ۲ ماه آینده

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلات گازرسانی به امامزاده سید محمود(ع) چاروسا تا دو ماه آینده به پایان می‌رسد.

راه ملت: به گزارش راه ملت، رحمان خادم مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در چاروسا با بیان اینکه گازرسانی به دیشموک و چاروسا از مهمترین طرح‌های گازرسانی بوده که با ۹۰ درصد پیشرفت کاری در مراحل پایانی است گفت: تاکنون گاز ۶۴ روستا به بهره‌برداری رسیده است، ۱۶ روستا تا یک ماه آینده گازدار خواهند شد و گازرسانی به ۲۹ روستای این دو بخش در مرحله مناقصه و تعیین پیمانکار است.

او بیان کرد: عملیات گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک در دو فاز صورت گرفت که فاز اول و دوم به طول ۱۶ کیلومتر از طولیان در قلعه دختر بود و فاز سوم آن گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک و ۱۰۸ روستا این مناطق بود که از دهه فجر سال گذشته تاکنون گازرسانی شده است.

خادم به وضعیت علمک گذاری در روستای امامزاده سید محمود (ع) چاروسا اشاره و افزود: در مسیر اصلی قلعه رئیسی و دیشموک روستا‌های بودند که عملیات لوله اصلی آن‌ها انجام گرفت که علمک گذاری آن‌ها به دلیل تست و مشخص نشدن پیمانکار پروژه نیمه تمام ماند که مراحل انتخاب پیمانکار انجام گرفت و تمام تلاش بکار می‌بندیم تا روز آینده این روستا‌ها نسبت به علمک و تا دو ماه آینده علمک آن‌ها به پایان برسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مناطق پراکنده قلعه رئیسی هم گفت: پیمانکاری را برای شهرستان کهگیلویه انتخاب کردیم که با توجه به نواقصات قلعه رئیسی و دیشموک تنها برای این مناطق فعال شد که هم اکنون فعال و در دیشموک شروع شد و تا هفته آینده کوچه‌های نیمه تمام قلعه رئیسی را تکمیل خواهد کرد.

او به خط اصلی شوتاور هم اشاره و تاکید کرد: فاز چهارم عملیات گازرسانی را تعریف کردیم که در این فاز بیش از ۲۹ روستا عملیات گازرسانی آن‌ها آغاز شد که در این بین روستا‌های شوتاور، درغک و اسفندان است که هزینه اجرا آن بیش از ۳۴۰ میلیارد ریال است کلیه موارد لازم پروژه خریداری شده است و پیمانکار انتخاب شد از روند پروژه هم بازدید و امیدواریم تا ۱۰ روز آینده شروع بکار کند.

منتشر شده در :2020/01/14 - 12:01|شناسه خبر: 44793 466 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه