امروز :جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۱:۱۰:۱۴

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

ایده های تیم های شرکت کننده باید تجاری سازی شود/زیرساخت ها را برای این افراد فراهم کنیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته از محل برگزاری اولین رویداد استارتاپی تولید محتوای دیجیتال کهگیلویه و بویراحمد در حسینیه ثارالله یاسوج بازدید کرد و از نزدیک با تیم های شرکت کننده در این رویداد گفتگو کرد و در جریان جزئیات کارهای ان ها قرار گرفت.

راه ملت: به گزارش راه ملت، حشمت الله صمیمی دوست در خصوص برگزاری این رویداد گفت: این رویداد  از این لحاظ برای ما دارای اهمیت بوده که فکر نمی کردیم این تعداد نیروی نوجوان و جوان خلاق در استان داشته باشیم که مایه افتخار و باعث دلگرمی است.

 

وی افزود: با دیدن این جوانان به آینده امیدوار شدیم که این جوانان خوش فکر را در سطح شهرستان های استان داریم و موضوع دیگر عشق و علاقه ای است که در این عزیزان دیدیم جالب بود.

 

صمیمی دوست گفت: این افراد ایده های خوبی داشتند که باید تلاش شود تجاری سازی شود که هم به نفع توسعه استان است و هم در بحث اشتغال استان می تواند تاثیرگذار باشد و می تواند استان ما را به سایر نقاط کشور و حتی جهان معرفی کند بنابراین ما از این رویداد خیلی امیدواریم.

 

معاون استاندار در ادامه گفت: برخی از دوستان درخواست هایی داشتند؛ هنوز در بحث زیرساخت ها مشکلاتی هست که ما باید زیرساخت ها را برای جوان ها فراهم کنیم، خیلی از این ها از لحاظ مالی ضعیف هستند بنابراین باید زیرساخت ها را برای این افراد فراهم کنیم، ارتباط با واحدهای تولیدی و صنعتی برقرار کنیم، نمایشگاه هایی که در سطح استان برگزار می شود غرفه هایی برای این افراد در نظر گرفته شود که آن ها را به جامعه هدف معرفی کند حتی اگر بتوانیم از کمک خیرین استفاده می کنیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات این افراد را حل کنیم./صبح زاگرس

 

منتشر شده در :2020/01/24 - 11:01|شناسه خبر: 45046 609 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه