امروز :جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۱۴:۲۲:۴۰

پایگاه خبری تحلیلی راه ملت
اولین و تنها رسانه کاملا دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد

اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل

فرماندار بویراحمد خبر داد؛

۳۰۵ شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس در بویراحمد ایجاد می شود

فرماندار شهرستان بویراحمد از ایجاد ۳۰۵ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آراء یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بویراحمد خبر داد.

راه ملت: به گزارش راه ملت از یاسوج، فرماندار بویراحمد در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: استفاده از ظرفیت تمامی دستگاهها برای برگزاری یک انتخابات باشکوه مورد تاکید است.

کناری خطاب به مدیران شهرستانی تاکید کرد: نباید زمینه کوچکترین شائبه در حمایت از کاندیداها ایجاد شود.

فرماندار بویر احمد همچنین به در پیش بودن دهه پرفروغ فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: در یوم الله دهه فجر دهها طرح به ارزش بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد. کناری اضافه کرد: این طرح ها در زمینه های اشتغال، مسکن، ورزش و صنعت است که بهره برداری از آنها به توسعه شهرستان کمک می کند.

وی همچنین از تلاش دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان در روز های اخیر در امر خدمت رسانی به مردم به ویژه در مناطق روستایی تقدیر کرد و افزود: براساس آخرین گزارشها در تمامی راههای مواصلاتی ۳۰۰ روستا و ۵ شهر این شهرستان تردد جریان دارد.

فرماندار بویر احمد همچنین با تاکید بر استفاده از فرصت تهاتر بین ادارات گفت: با وجود تخصیص ۲۲۰ میلیارد تومان اسناد خزانه برای پرداخت مطالبات پیمانکاران یا بدهی به دستگاههای دولتی، مدیران دستگاهها هنوز از فرصت تهاتر استفاده نکرده اند.

وی آخرین فرصت تهاتر سال جاری را ۲۴ بهمن اعلام کرد . در جلسه شورای اداری بویر احمد همچنین مقرر شد دستگاهای خدمات رسان اشتراک های خود را با اخذ تعهد از کسانی که تا خرداد ۹۶ ساخت و ساز کرده اند واگذار کنند که این تعهد برای انجام تمام فرایند اخذ مجوز ها اعلام شد.

همچنین تعیین تکلیف پیست اسکی با پیشنهاد این شورا برای واگذاری آن به سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری از دیگر موضوعات مطرح شده بود.

منتشر شده در :2020/01/27 - 10:01|شناسه خبر: 45087 529 بازدید
گزارش خطا:

اخبار و سوژه های خبری خود را برای راه ملت ارسال کنید:

صفحه ارسال خبر - یادداشت

ایمیل گروه خبری راه ملت: [email protected]

تماس مستقیم : 09120139712

نظرات

ارسال نظر جدید

  • آخرین اخبار

آخرین اخبار استان

حمایت می کنیم


ساخت انواع وبسایت
بالای صفحه